Kävin tuossa kaupungilla asioilla ja koska on lokakuu ja ilta ja pimeä niin varmaan on myös kylmä, eli toppaliivi farkkutakin päälle ja pipo päähän. Satoi vettä ja oli +15...noooh, sattuuhan sitä.

Joo, en saanut palkallista sairaslomaa koska olen ollut alle kuukauden uudessa työssä ( ja voin vannoa että kaksi kuukautta tässä paikassa ei tule täyteen). Kukaan ei maksa mulle mitään, kelakin vasta kymmenen päivän jälkeen. Eihän se sinänsä mitään uutta ole ;D Äiti olis vipannu vuokrarahat, mutta koska olen jo nyt hävettävän paljon hälle pystyssä, niin otin pankista vähän luottoa, ei se entisen luoton kuukausilyhennystä paljoa korottanut. Nettipankki on vaarallisen helppo, mutta pääasia että saan vuokran maksettua ajallaan ja mieluummin olen velkaa pankille kuin äiskälle...Mutta kyllä mua ketuttaa tuo palkattomuus. Ihan sama olisinko hakenut ja maksanut sairaslomatodistuksen tai ei :( No, en mieti sitä, se on kuitenkin vain ja ainoastaan rahaa. Yksi huoli nyt siis kuitenkin vähemmän.

Nina oli siivonnut kämpän ja jättänyt vielä kirjeen ruokapöydälle, jättekiva. Sanoin aamulla et mun pitää siivota kun tuun kotio, mutta nyt ei tarvinnu. Mun piti myös pestä pyykkiä töiden jälkeen, en kuitenkaan jaksanut vaan makasin sängyllä ja luin Hannalta lainaamaani kirjaa Sateenkaaren tuolla puolen , tykkään oikein kovasti.

Olen virkannut kolme erilaista pitsiä aquahuivin reunaan ja mikään ei ole sellanen kuin haluan. Meinaan tänään vielä yrittää ja samalla kattelen telkkaa ( ja syön Pringlesejä mutta ei siitä kannata kellekään mainita :) ...) , muuta käsityösuunnitelmaa ei lähipäiviksi ole.

Unista vielä. Siis toki noissa unissa oli asioita ja ihmisiä joita olen miettinyt, sota ja vietnamilaiset tuli elokuvasta ja ilmapallotkin...mutta se delfiini ja vaahtosammutin? Selasin omaa pientä unikirjaani mutta ei se sanonut oikein mitään. Pitää Freudilta kysyä :) Ja kyllä, Amma, myllertää niin sisällä kuin ulkona. Päässä pyörii samat asiat koko ajan ja fysiikka alkaa pettään kun nukkuminen on mitä on. Mutta eiköhän nämä ole tyypillisiä juttuja tämmösessä tilanteessa.

Jaa-a, mua kutsuu nyt telkka ja virkkaus, joten Nekun tuoreen kuvan myöten heipat huomiseen. Ja erityisvilkutukset  Salaiselle Lukijalle ! :)

 951097.jpg

P.S. Huomatkaa Serto-pakkaus, olen siis melkein pyykännyt :)