Se on niin että kun alkaa loma niin minä sairastun. Koko ajan kylmä/kuuma jne. Olen nukkunut. Neuloin kymmenen senttiä, sitten kädet oli niin hikiset ettei enää pystynyt. Rupes niin ketuttaan et menin kauppaan ja ostin ämpärillisen karkkia ja sitä ruisleipää ja uuden Talo ja Koti -lehden. Siinä oli kaappiin väännetty ompelunurkkaus

 844615.jpg

Ihan kiva, kelpais mullekin. Paitti että ompelukoneen ympärillä olis hyvä olla tilaa. Voihan sen nostaa pöydälle tuolta... Lehdessä vilahti myös hauska rullaverhonpaikallaanpidin :)

 844616.jpg

Olisin voinut kyökin verhoon laittaa jos olisin sillon tiennyt. Kiva ja hauska idea.

Niin, ja sitten lueskelin ja kattelin telkkaa. Huono päivä jotenkin, väsynyt ja nukkanen. Sain kuitenkin iimeilinä sympatiaa ja empatiaa ja sehän on kauheen kiva mulle, kiitos Sinä tiiät kyllä kuka.

Olen edes hiukan aktiivinen ja innostuin tuossa Sarin joulukalenterista ihan hirveesti ja tyrkytin itseni mukaan. Sillä selailin tänään lehtiä kun mietin pientä ylläriä, niin pientä että mahtuu tulitikkuaskiin, aika haastavaa. Ja löyty sieltä jotain hauskaa tai ideanpoikasta.

Olen nyt silmäillyt Blogilistaa ja huomasin että multa on just lähtenyt kaksi lukijaa. Menikö hermo mun sivupohjamuokkailuun?  :D Tää on sellanen blogi että täällä tullahan, ollahan ja mennähän niinkuin jokaista huvittaa, niin lukijaa kuin kirjoittajaakin. Niettä bye bye and welcome. Mä olen itte ihan turhautunut yhteen ruokablogiin kun se perkules päivittyy koko ajan ja mitään ei tapahdu paitti pitäjä vastaa kommentteihin. Nyt sitten käyn kattomas kerran viikos ja luen sit ne uudet hommelit kerralla. Onhan se kiva että vastaa kun kysytään mutta mä tahtosin lukee aina jotain uutta kun hän kokkaa niin kivasti :) Sivupohjamuokkaus on nyt tauolla kun minen tajua ja en jaksa.

Huomenna on paljon parempi päivä kuin tänään, meen kirjastoon, käyn asioilla ja voi olla että ompelen jotain. Mun pitää myös neuloa yksi syndelahja minkä olen täysin unohtanut, kääks.Sekin on alotettava huomenna ja oltava valmis ensi viikolla.

Alastalontien kauhukakarat, olen käytettävissä keskiviikon ja torstain ens viikolla, koska meen jo ma ja ti töihin tutustuun vaikka oikeet työt alkaa 3.9. vasta. Mua jänskättää vähän, työ vaikuttaa aika kivalta ja pomo haastatteli mut sillon ja ei ollut yhtään pelottava.

Jos joku toivo käsityökuvia niin sorry, tänään tarjotaan vain Nekkua lainahöyhenissä. Huomenna on neulomuskuviakin.

 844640.jpg

Buranaa ja blogikierrokselle, natti!