Maartsi tuossa sanoi että nalle on Ottomaisen näköinen ja arvatkaa vaan niin O-kirjaimella alkava nimi mulla oli sille mielessäkin. Ja tähän sopii nyt hyvin  Puikkoterapiaa -blogista nappastu aakkoshomma, eli joka kirjaimesta asia, joka liittyy minuun

A aamu-unisuus, aina ollut niin, ja varmaan tulee aina niin olemaankin

B Benoit Magimel on minusta ehkä hienoin ranskalainen näyttelijä

C celsius, tykkään vaikka on miinuksen puolella. Kunhan ei ole siellä liikaa tai liian kauan.

D donitsi, herkkua. Kinuskipäällysteinen. On syöty ja vaikutukset on vieläkin nähtävillä.

E eläimistä tykkään hirmuisesti. Elsa olisi kiva tyttären nimi.

F farkut on lempivaate

G glögi, se vaalea. Olen juonut sitä ehkä 10 litraa ja vieläkin maistuu ( ja joulun jälkeen sitä on saanut halvalla :) )

H hiukset, ne on mulla pitkät. Pari kesää sitten oli aika lyhyet mutta sen jälkeen kasvatin takasin, kun en osaa olla lyhkäsillä hiuksilla. Pitäis tasata latvat ja sävyttää.

I Indiska on yksi lempikaupoistani, internetissä luuhailu.

J jogurtti, tykkään varsinkin mustikkajukurtista. Banaanijukurtista en tykkää. 

K kissat on ihania. Mä luulin olevani koiraihminen, sitten mulla yhtäkkiä olikin kaksi (ja sitten kolme) kissaa

L lanka ja sen kanssa näpräämine, tärkein ja kivoin harrastus.

M muuttaminen. Ei kivaa mutta sitä on tullut tehtyä viime vuosina ihan liikaa.

N Nina-serkku, paras serkku.

O Olli on nallen nimi. Pyydän sen käyttöön lisenssin oikeelta Ollilta, joka on hyvä tyyppi. 

P perunasalaatti on herkkua ruisleivän päällä, nam.

Q Status Q, In the army now. Hyvä biisi, ei tule muuta mieleen. Paitsi Dingon Quuppa...

R Roope, Reetta ja Rasmus, ei tarvi selittää miksi.

S suklaa on namia, valkoinen tai mahdollisimman vaalea. Rapinaa jos seassa niin loistavaa.

T Tampere om mielestäni kivoin kaupunki ja paras paikka asua

U unelmointi. Joka päivä milloin mistäkin, toiset saavutettavissa, toiset kiinni tuurista.

V virkkaus on kivaa, pitäisi opetella enemmän.

W Winnie The Pooh, Nalle Puh. Istuu mun sängyllä.

X XXX, Vin Diesel. Tykkäsin elokuvasta.

Y yö, mun pitäisi nukkua mutta valvon.

Z Zorro, ZZ Top. Kummastakaan en järin perusta, mutta ei muutakaan Z-hommaa tullut mieleen.

Å Åland, siellä olen ollut luokkaretkellä ysillä. Tykkäsin kovasti Maarianhaminasta.

Ä äiskä. Olen äiskän näkönen ja äiskäkin neuloo.

Ö öljy, ruuanlaitossa tarvitaan, mulla on kolmee erilaista kaapissa.

Olipas vaikeaa, miten se nyt niin...

Kello menee ja ei nukuta sitten yhtään. Mulla oli tänäänkin kello herättämäs puol 10 mut heräsin jo ysiltä kun sain tälläsen tekstiviestin :

 "Tultiin justiin rannalta hotellille vilvottelemaan. Lämpöä yli 30. Malesia kierretty ja nyt Phuketissa. Laita osoite niin laitan kortin. Jäi osoitekirja kotiin."

 Ei oo reiluu !!! Ja ne on siellä vielä häämatkalla. EI OO REILUU !!!

Meen lukeen blogeja hetkeksi ja sitten nukkuun, huomenna siivousta ja laskujen maksua. Elämä on :)

Hyvää yötä ! 

                 358255.jpg