KIITOS haalarikehuista !!! Onneksi te ette pääse näkeen aivan läheltä, niin ei kaikki fibat paljastu :) Leikkasin tänään pöksyihin ja takkiin palaset, ompelen huomenna. En tiiä mitä kivaa keksin niihin, jotain kikkailua kuitenkin.

Olin taas partsilla, rusketuin ja saatoin ehkä hiukan palaakin. Samalla neuloin tumput valmiiksi ja virkkasin mustaa huivia. Aattelin virkata sen nyt ihan valmiiksi ja sitten tosiaan tehdä kaikki nää keskeneräset...Mutta kyllä mä asioin tänään saksanmaan ihmeessä ja ostin 500 grammaa valkoista lankaa, kun sitä oli edelleen tyrkyllä. Ja vähän alotin sitä. Mutta katsotaan sitä joskus myöhemmin. Paitaa pukkaa...mulla on siis kaksi valkoista paitaa kesken. Ihan itseäkin jännittää kumpi valmistuu ensin...

Tänään nenänpielet on jees, ehkä se olikin tavallista lenssua tai allergiaa...mutta mä olen heinille allerginen, ei kai sitä nyt vielä ole ilmassa?

Niin ne tumput! Ei niin kauheen viehättävät ennen huovutusta

 523137.jpg

Värit ei oikein liu'u ja osu kohdalleen. Mutta koska nää tulee omaan käyttöön niin en ole niin tarkka. Koneesta noukin kuitenkin aika kivan tumppuparin

 523139.jpg

Jos Nuuskamuikkusella olis tumput niin ne olis tän väriset. Ihme kyllä niistä tuli yhdellä pesulla sopivat. Mietin et neulon nyt samantien toiset kun silmukka- ja kerrosluvut on tuoreessa mielessä. Harmaa-valkoraidalliset. Ja jos olisi oikein tomera (mitä mä en ole kyllä koskaan) niin vois neuloa vielä kolmannetkin niin ei jää hahtuvaa kämppään kuljeskeleen. Kun kuitenkin nuo neuloo nopeesti ja hahtuvaa on kiva neuloo. Ja kun tuo pesukonekin toimii niin voi ihan huovuttaakin :)

Verolaput tuli, happy days niin saan useampia satasia takasin. Joululahjaostot on siis turvattu ja jääkin vielä. Onhan siihen aikaa mutta kiva tietää että ei ainakaan takaisin tarvi maksaa. Kerrankin siis hyvää postia.

Jossain luki että kahvissa on jokin aine joka auttaa laihdutuksessa. En muista enää mikä aine ja mistä luin, siitä on jo aikaa. Minähän en siis juo kahvia normaalisti, kaikki kupilliset voi laskee sormilla mitä olen tähän mennessä juonut. Mutta nyt keitin pannullisen ( jos kerran otetaan niin otetaan sitten kunnolla ! :D ) ja olen kohta juonut sen. En laita sokeria mutta maitoa laitan ja aika reilusti. Tosi pahaa. Mutta kokeilen kaksi viikkoa ja sit lopetan jos ei ole mitään vaikutusta. Kaikkeen sitä ryhtyy :) Saa nähdä viekö tää unet...jos vie niin tuleepa sitten neulottua ja virkattua.

Mä olen nyt keksinyt mikä mua näissä blogeissa ärsyttää ! Siis kävin taas neuleblogilistaa läpi ja jouduin laittamaan tilaukseen 16 blogia lisää. Mitä helkkaria! So many blogs, so little time :(  Hävettää kun ei muka ehdi kommentoimaan aina. Mihinkä mullakin muka on niin kiire ? ( No tänään on ollut vessaan mutta normaalisti...) On se sellasta.

Blogeista ja laihdutuksesta, niin olenko mä laihduttanut liian pitkään kun ruokablogissa vilahtanut makkara näytti hyvältä ? Epäilyttävää, se on kuitenkin lihaa ja mä en syö sellasta. Voiko tää olla jokin kahvin aiheuttama syndrooma? Kestän tämän kyllä. Mutta jos saan muita mielenhäiriöitä, esim. alan kannattamaan Bushin politiikkaa, niin kahvinjuonti loppuu heti. Joku raja sentään. 

Oliko tässä (-kään) postauksessa päätä tai häntää, ei tosiaan. Mutta tulipahan rääpästyä :)

Hyvää jatkoa tälle viikolle !

               523224.jpg