...ollaan vaikka ei ole paljon bloggailtu. Syy??? Väsymys, työt, kipee korva/kurkku ja nuha...En ole virkannut yhtään, tai neulonut. Taitaa kroppa tietää että työt on loppumassa, joten on hyvä hetki sairastaa. En ole 1996 vuodesta lähtien ollut saikulla kuin kolme päivää. Se ei tarkota sitä, etten olisi ollut kipee, sairastan vaan viikonloppusin ja lomilla. Se on kai tyypillistä melko monelle.

Mitäs mun viikonloppu muuten...No, olin lietsussa ja oli kivaa vaikka piti olla Nessu kädessä ihan koko ajan.Tapasin paljon uusia ihmisiä ( valitettavasti en kuitenkaan mitään erityisen spesiaalia ;) ) ja musa oli hyvää sitten kun Turo's Hevi Gee lakkas soittamasta :D Töissä olin niin lauantaina kuin tänäänkin, ja lauantaina sisko, Mikko ja Miro kävi Biltemassa ja toi mulle lisää lehtikoteloita ja sen piuhan tulostimeen. Tulostin sen pääkallon kaavan, tulee aika pelottava, mutta toisaalta, kuinka pelottava virkattu pääkallo voi olla :D ?

Kävin lauantaina tekemäs myös vuokrasopimuksen, saan avaimen sit joulun jälkeen, niin ehdin muuttaan ennen vuodenloppua. Kivaa! Saa sisustaa ihan uudestaan ja nyt mahtuu mun nojatuolikin kämppään, saa istuskella siinä ja neuloa. Hennalla näyttää olevan aivan ihana koti, sieltä sai pari  sisustusvinkkiä itellekin. Mulla kamera räpsyy loppuviikosta, joten jos jokin nurkka kiinnostaa niin on aika laittaa kommenttia :)

Ja nyt Strömsö, heips!

                         275367.jpg