Weekend is almost over ja pitäiskö nyt olla levännyt? Olen nukkunut melkein 12 tuntisia öitä ja silti väsyttää...Jotain kuitenkin tuli tehtyä.

Menin perjantaina kotio ja siellä ei nyt juuri muuta illalla ehtinyt kuin hiukan neulomaan, saunomaan ja sitten pitikin mennä nukkumaan. Lauantaina äiti leipoi vaniljasilmäpullia

           964789.jpg

ja minä tarkistin laatua varmaan kuuden pullan verran viikonlopun aikana, oli ne syötäviä :D Siinä samalla neuloin Minjan mekon valmiiksi

             964794.jpg

Minja kokeili sitä sunnuntaina, oli sopiva, pääntie ehkä hiukan iso. Mutta ei ainakaan kiristä

 964803.jpg

Ihana Minja <3 Lankaa riittää vielä takkiin joka on jo aloitettu ja varmaan muihinkin asusteisiin.

Itte leivoin tänään porkkanapiirakkaa sillä aikaa kun äiti ja sisko kävi kirkossa kuulemassa kun isänkin nimi siellä mainittiin ja haudoilla kävivät kynttilöitä viemässä. Mulla oli tarpeeksi tekemistä jo paikallislehdessä olleen kuolinilmoituksen kanssa, en jaksanut sinne kirkkoon lähteä...

 964780.jpg

Joonaksella oli tänään peli Hakametsän hallissa Tapparaa vastaan ja Joonas oli tehnyt maalin ja peli päättyikin 4-4 vaikka Iidakin oli ihan varma että häviävät 15-0 :) Hienoa Joonas, nyt vaan tsemiä jatkossakin enkun opiskeluun että pärjäät NHL:ssä kymmenen vuoden päästä ( ja voit lähettää samalla kummitädille lankaa ;) )...

 965069.jpg

Tulin samalla kyydillä kotia ja Iida ja Anni tuli tänne mun kanssa kissoja katsomaan. Hain pitsaa meille ja Demi-lehdessä olleiden rastaohjeiden mukaan väännettiin Iidalle kotirastat

 964815.jpg 

Iida tais olla ihan tyytyväinen koska sain lehden välistä Pako-julisteen :) Lakattiin myös kynnet ja Anni viihdytti kissoja jotka olikin leikissä mukana, osittain ehkä maitonappien ansiosta.

Mulla on Pakoa katsomatta kaksi jaksoa ja siskolta sain lainaan uutta Lostia, ne saa kuitenkin odottaa koska telkassa Bruce Willisillä on hostage situation, ja vaikka olen sen nähnyt niin pitäähän mun kattoa se taas.

Joten hyvää alkavaa viikkoa kaikille.

 964777.jpg