Valo on ihmeellinen asia. Lueskelin taas herättyäni sängyssä (Koti ja keittiö -lehdet vuorossa) aika pitkän tovin ja sitten nousin ylös et ruokin kissat. Oletin et kello on jotain puol ykstoista niin ei, se oli 8.10. eli olen herännyt joskus seiskalta. Ilmeisesti vähempi uni riittää kun on valosta, tai niihän se fysiologisesti (?) meneekin...

Huivi menee nyt korkeudessa puolessa välissä...eli ehkä noin kolmannes tehty. Sitä virkkaillessa mulle  tuli mieleen yks idea yhteen toiseen huiviin ja kun pengoin lankavarastoa (joka onneksi kutistuu koko ajan) niin löysin kolmisäikeistä kalalankaa...voisko siitä virkata huivi ruutuvirkkauksella, tuleeko liian kankeeta? Mietin kokeilla kakkosen koukulla...sillä samalla virkkaan kyllä tuota paksumpaa Kotiväkeäkin. Mutta eihän siitä tarttis tulla niin tiuhaa... Mun pitää kokeilla. En kyllä tiedä riittääkö lanka, punnitsin sen ja painoi 401 grammaa, ja osa siitä on sitä pahvihylsyn painoa... No, pitää katsoa.

Otin taas kisuista pari kuvaa, kaikki maata pötkötti pitkin pituutta matolla. Rasmus oli asettanu peppunsa lämpöseen

 501976.jpg 

Takana näkyy Reettan takalistoa. Ja tässä Reetta roikkuu verhoissa

 501980.jpg

Samoin tässä

 501978.jpg

Siellä olis parveke niin...itsas katit on tällähetkellä partsilla ja mä saan kauheesti vetoa jalkoihin :( mutta ei se mitään.

Hauska tapaus tuo kielien puhuminen kissoille. Ja koira joka ymmärtää viittomia...on ne viisaita, todella.  Ja Villasukka, mä vilkutin sulle kovasti takasin :) Aattelinkin että sä varmaan ajat tästä ohitse Manseen hurvittelemaan....

Taidan nyt lähtee sille kävelylle mitä olen tässä jo paripäivää suunitellut. Eli moikka moi !