Korjasin tuossa noita kommentoijia häirinneitä kirjotusvirheitä ja muita mokia :D ja samalla sit aattelin kirjottaa pari sanaa.

Tossut on valmiit, ihan perustossut kuten kuvassa jo näkyi ja sitten ne nauhat vaan pujottelin ja laitoin rusetille. Sitten mulla on linkkamatkaviihdykkeenä Karusellilangasta huivi, uhallakin teen Fifi kolmosta, ostetaan sit lisää lankaa jos siltä näyttää.

Donitsit on nam! Mun suosikki on se missä on hakkelusta päällä...tai valkosuklaa. Ja tosiaan, olen syönyt perunoita ja muutakin ruokaa-ruokaa, nam.

Hirveen kuuma, viime yönä jäi taas unet niin vähiin et nukuin päikit ja tuli paha olla kun oli niin kuuma. Odotan oikeestaan jo syksyä, et tää kuumuus loppuis.

Töistä soittivat et pitäs mennä kaksi tuntia aikasemmin töihin huomenna. No en kyllä tällä kertaa pääse, kun olen täällä ja linkat menee miten menee, ja meillä on huomenna Keskiselle meno ja haluan olla sielläkin. Kyse on kuitenkin kahdesta tunnista niin luulis nyt pärjäävän, ja arvaan että pärjäävätkin. Mua väsyttää jo nyt ajatuskin siitä päin peetä ilmastoidusta keittiöstä :(

Sellasta kuuluu, en voi laittaa kuvia kun kameran piuha on Tampereella, joten niitä sitten myöhemmin. Moikka taas hetkeksi.