Postaan nyt ihan pikaisesti jotta SNY tietää että paketti on tullut perille :)

Oikein paljon kiitoksia, ihananväristä vironvillaa <3 <3 <3, heti aloin miettiin et minkä huivin siitä tikutan. En ole ikinä nähnyt tuollaisia puikonliittimiä, jänskät, pitää kokeilla, ja tuota suklaata en ole maistanut mutta sitä mustikkaversiota kyllä, varmasti maistuu. Ja kortti on tietysti söpö :) Joten kaikinpuolin kiva paketti ja se ilahdutti minua tosi paljon, kiitos tuhannesti <3

1252936187_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mulla on ollu ja on edelleen melko hulinaa. Viimeksi kun kirjottelin olin menossa sinne työhaastatteluun...En eksynyt, osasin perille. Haastattelu meni minusta ihan penkin alle ja kun lähdin sieltä kävelin ruokakauppaan ja ostin paketillisen Herrasväen Pikkuleipiä ja kiskoin koko paketillisen naamaan lohduksi :) Kävi kuitenkin niin että sain sen työn ja nyt teen viimeistä viikkoa täällä nykysessä paikassa. Kokkailut loppuu sitten tähän, uudessa paikassa en kokkaa. Se on ihan normaali kokoaikainen työsuhde, ei mitään vuokratyötä joten mun ei tarvi lähetellä ja kiikutella noita papruja enää minnekään, ihanaa. Aluksi on hiukan koulutusta ja sitten ne työt alkaa. Vähän jänskättää onko mulla messuviikonloppuna lauantai vapaa, yritän ainakin.

Muuten olen lorvaillut vaan kotona ja touhuillut mitä lie, kuvia oon ottanut jonkinverran ja teen niistä postauksen kun ehdin. Uudessa SK:ssa ja Modassa oli muutamia kiinnostavia rättejä mutta mitään en ole vielä alkanut tikuttaan.

Noista edellisen postauksen kommenteista. Oi oi oi, Essolaseja! Nyt ne on vieläkin kivempia, kun niistä tietää jotain. Aika hauskaa et bensikseltä on saanu laseja. Sitä ihanaa vihkosarjaa löysin yhdestä Tiimarista, mutta suurin osa oli sitä sinistä ja mä halusin punasta. Yhden kansiontapasen ostin. Stokalla oli kynä+kumi -setti mutta se oli niin tyyris et sinne jäi. Rajansa hinnallakin :( Pitää pitää silmät auki kuitenkin sen suhteen. Googlasin kivan kuvan samasta sarjasta näytön taustakuvaksi joten katselen sitä paremman puutteessa :D Ilmaista ja senhän voi aina vaihtaa... Noista lifestyleblogeista niin tykkään ruottalaisista sisustusblogeista, esimerkiksi Husmus on kiva, Mikaelan blogi, Saran blogi...Onhan noita. Nyt oon haeskellu ranskalaisia ja saksalaisia blogeja mutta kun on tuo kiäliongelma :) niin en ihan hirveesti ole löytänyt katseltavaa :D

Eilen kävin Keskustorin peräkonttikirppiksellä mutta en löytänyt kauheesti mitään. Anskulle kivan Hello Kitty -kassin, itelle intialaisia norsuja narussa ja pari viinilasia. Jos ois etsinyt kersojenvaatteita tai leluja niin sit ois ollu valikoimaa.

Tässä tuli nyt varmaan tärkeimmät, mä perehdyn nyt pitsihuivien salaiseen maailmaan ja palaan asiaan lähiaikoina.

Ihania syksypäiviä !

1252936195_img-d41d8cd98f00b204e9800998e