Kopautin juuri polveni pöydänkulmaan ja sattu niin maan perusteellisesti ettei tosikaan, mutta vain hetken. Mietin onko siinäkin kiukkusuoni. No, kohta on mustelma ainakin.

Mä teen tälle paidalle koko ajan näin :

 1193072.jpg

Nypin sitä alaspäin. Kenkuttaa. Resorin yläpuolelta kainaloon on ohjeen joka koossa 21 cm, resori 18. Mulla 25 cm ja resori 20. Eli kuusi senttiä pidempi. Olen kirahvi? Muuten paita on erittäin hyvä, hihat ok ja hartiat kohdallaan...Painoa on 216 grammaa, ohjeessa kokoon s 300, m 350 ja l 400. Sekin on melko hämmästyttävää. Mulla on kyllä tosi löysä käsiala. Mä varmaan katkasen tuosta resorin yltä ja neulon resoria uudestaan pidemmästi, niinku ylhäältä alaspäin. Johan tästä nyppimisestä saa neuroosin :) En vieläkään tiedä teenkö vyötä.

Lanka on kyllä niin ihanaa et voisin neuloa jonkin peruspaidan vielä, mutta mistä väristä. Toisaalta tuo vihree (104) houkuttaa myös kanssa. Oli hauskaa kun näitä puseroita tehtiin muuallakin, Susa teki Trio -jäätelöversion ja Marja suklaaversion. Mulla on tää seepra. Kerät on keskenään kaikki erilaisia, hihoista huomaa. Kumpikin on iskemättömältä kerältä neulottu ja on erilaiset. Mua ei haittaa. Mutta kaikenkaikkiaan, kiva oli neuloa ja valmistu nopeesti.

Ei tämänkään kanssa kauaa nokka tuhise, toinen Tarjan lähettämistä keristä on jo neulottu

 1193082.jpg

Näyttää musta-keltaselta mutta oikeesti on kellanvihreesävystä tuo lanka. Kuvassa näkyy aika selkeesti tuo pitsi, luonnossa se katoaa langan värikkyyteen, mutta tärkeintähän on että mää tiiän ite että pitsiä on :)

En muistanut ottaa kuvia niistä tossuista mutta sisko lupasi ottaa niin saan alotettua tämän vuoden gallerian. Yritän tällä viikolla täydentää tuon edellisen.

Syndelahjoja, hieno puinen decoupagetekniikalla tehty purkki sipuleille, siinä on ilmareikiä

 1193074.jpg

Kerä lankaa, suklaata ja rahaa ja muutama kortti

 1193076.jpg

Miro oli piirtänyt itte. Siinä olen minä (varmuuden vuoksi kolme jalkaa :) ), neljä oikeella puolella olevaa on mun kissat ja vasemmalla Viljo ja huomatkaa oikean värinen Whiskas pussiruokalaatikko, liila.

 1193261.jpg

Miro oli myös kirjottanut itte melkeen kokonaan

 1193255.jpg

Näin ne lapset kehittyy.

 1193088.jpg

Miro keitti uudella hellallaan mulle kahvit ja kun jätin mukin pöydälle, tuli Viljo siihen hiukan omistajan  elkein :)

 1193068.jpg

Se on Rasmuksen isoveikka.

Huomenna siivoon joulukoristeet vinttiin ja käyn Eurokankaassa, nyt alan neuloon ja syöm...sukl... hmm...:)

 1193078.jpg