Hyvää Juhannusta ystävät ! Sateella tai ilman...


Nyt olis kauheen ihanaa näyttää kuvia tehdyistä neuleista. Mulla on tehtynä itelle syksyksi baskeri ihanasta langasta mitä haluan lisää ja neuloa siitä paidan ja sitten Riialle neuloin puuvillalanganlopuista kesäpipon mistä tuli hieman katastrof...mutta sai sen kuitenkin. Sitten mulla on laukkuja pari huovuttamatta. Melkeen valmis villapaita, se sininen. Mutta ei kuvia. Mun pitää olla toimelias nyt jussinaikaan ja räpsiä ja latailla.

Mää en oo ollu kauheen virkeenä. Työt väsyttää niin että nukun melkeen joka päivä päikit, ihan lyhyet...eilen viidestä yhdeksään. Ei ole mun tapaista, en tiedä mikä väsyttää näin, allergiat ehkä. Töissä on tosi kuuma, sekin väsyttää. Raudat on varmaan päin helvettiä nekin, mutta mä olen hukannu mun Retaferit...lol :) No mä etin ne nyt viikonloppuna kanssa. Meinaan oll jussin ihan vaan Tampereella, tehdä kaikkia juttuja kotona joita ei muka koskaan ehdi.

Oon katellu elokuvia. Sinkkuelämää...tykkäsin hirveesti. Pillitin ja olin aivan mykkänä kun Charlotte anto Mr Bigin kuulla kunniansa yhdessä kohtaa. Oli se ihana elokuva tämmöselle fanille.

Sitten Iida ja Nina oli täällä viime viikonloppuna yökylässä ja katottiin se Rakastunut bestman ja tykkäsin siitäkin. Vuokrattiin Sooloilua ja se oli hyvä mutta loppu jotenkin kesken niin sitten ei ihan täydellinen. Oltiin sitten ostoksilla ja humputeltiin muutenkin, oli ihan mukavaa tyttöilyä huimasta ikäerosta huolimatta (11, 13 ja 32 vee)...Rasmus ujosteli ja tuli piilosta vasta sitten kun tytöt nukku mutta Nekku terrorisoi varsinkin ruoka-aikaan ja Reetta hengas sujuvasti ja oli ihan tyttöilyssä mukana :)

Mää oon hengannu You Tubessa kuuntelemassa Elvistä, jo on aikoihin eletty. Mun all time favorite on tämä  ja ei voi kyllä kuin ihmetellä tuota Elviksen karismaa. Kattelin niitä pöhöttyneenäkin tehtyjä keikkoja, kuusi viikkoa ennen menehtymistä ja vaikka on melko huonossa hapessa niin silti on melkonen kuningas. Niin se on, vain kotka lentää aurinkoon...Mulla on ehkä jonkinlainen Elvis -kuume kehitteillä, oon selannu netistä jotain hienoa Elvis-t-paitaa ja himoitsen julisteita in black and white...
Lord Almighty, I feel my temperature rising! :D 

Otsikko sitten niin kaivoin Sashin cd:n ja aina vaan tää kuullostaa hyvältä. Kesältä. Sateella tai ilman :)

Töissä on ihan jees, tykkään kyllä. Elokuun loppuun tässä paikassa. Selkä on alkanu temppuileen siihen malliin että tuskin jään keittiötöistä eläkkeelle. Ei taida kestää seisomista ja nostelua. Nyt kaikki sanoo yhteen ääneen että muista ergonomia ja voi hyvät ihmiset kyllä mä yritän niitä noudattaa mutta ristiselkä ja hartiat on välillä tulessa kun tulee kotio. Vaihdan kenkiä kesken päivän jne. En ole mitenkään rapakuntonen, ja kävelen töihin ja takasin eli puoltoista tuntia päivässä...mutta silti. En tiiä mitä pitäs tehdä. Uusi työ? Tarkottaa sitä että taas pitäs olla koulunpenkillä koska en halua sossupuolen töihin enää. Tai sitten lukea tätä keittiöö niin paljon lisää että vois istua vaan koneella (Nasukirjassa :) ) tekemässä tilauksia (lukemassa käsityöblogeja :) ) toimistossa...ei innosta. Ongelma on siinäkin että en kyllä yhtään tiedä mitä mä oikeestaan haluaisin tehdä. No en ainakaan mitään fyysisesti vaativaa työtä voi tehdä, se tässä on tullu selväksi. 32 vee ja eläkkeelle valmis. No, kai tässä jotain keksii tai löytyy. Istumatyötä. Vaikka puhelinmyyntiä. Ja mä soittasin sulle että tilaakko Aku Ankan ?

Miksi et ? :)

Viikonloppuna lisää, kuvien kera, neulomuskuvien

 *
Give me your hand And come with me Come and travel with me to search the magic sounds from Ecuador!