Ensimmäinen lomaviikon jälkeinen työpäivä tehty. Oli outoa olla töissä taas, toisaalta sellanen olo että ei ole koskaan poissa ollutkaan. Strange.

Kävin tänään siellä toisessa työhaastattelussa. Kuulen siitä ensi viikolla. Olin sitten työpaikkadiilerini kanssa puheissa tästä haastattelusta ja se oli vahvasti sitä mieltä että en ota sitä paikkaa minkä jo sain koska hän saa järjestettyä mulle paremman paikan. Tai siis sopivamman. Jos ei tätä tämänpäiväistä niin jonkin muun. Sanoin et olkoon niin et luotan sun sanaas tässä ja en ota sitä. Eikä mua nyt hirvitä. Kyllä mä jonkin paikan löydän. Tai siis hän löytää :D

Nina lähti :( Kuten aina, piti sitten pillittää erotessa. Ehkä nyt ei kuitenkaan mene 1,5 vuotta kun näkee seuraavan kerran. Kämppä tulvii vaaatteita, petivaatteita, tyhjiä Pepsi Max (Ninan) ja Cola Light (Teijan) -pulloja. Raivaan huomenna kun tuun töistä, tänään etsin vain USB -piuhan.

Ooh, olettepa kilttejä Sami -situationissa. Mutta Sini, you twisted little person :D, ei riitely ole ihanaa yhtään! Mää en ainakaan osaa riidellä rakentavasti vaan huudan ja mökötän. Mulla on nyt se mökötys meneillään. Samikin mököttää. Voi olla että mökötämme maailman tappiin saakka. Mutta tuleepa sitten se tappikin nähtyä. Hohhoijakkaa :( Mutta päiväkännit mansikkamargaritoilla vois piristää kummasti ;)

Anni, tämäpä mielenkiintoista... Samanikäiset pikkuveljet. Ei sattunut syntymään kuitenkaan Tampereella? Äitin huonekaveri sai pojan samana päivänä ja muistan et he sitten kerran käväs ohi ajaessaan meillä kotipuolessa ja vauvalla oli blondi isosisko. Olikse sie ? :D Se tyttö tykkäs herneistä ja muistan et joku poimi pussiin niitä herneitä  matkaevääksi...En kuitenkaan muista mitään nimiä tai paikkakuntia, jotain valokuvia meillä kyllä on kotona. Äiti saattas muistaa paremmin. No, voihan sitä samana päivänä syntyä, ja muuallakin kuin Tampereella :) Mutta kaikki on mahdollista. Piti nyt tämä tänne kirjottaa...

Ihan ensin kuvia niistä Anna hyvän kiertää -paketeista

 802573.jpg

Tein tämmösiä valokuvaraameja kankaasta. On siellä siis pahvia välissä...Marie Claire Idees tän idean tarjoili. Musta niistä tuli ihan jees loppujen lopuksi.

Amman Halauspaketti sisälsi yöpaitapussukan

 802578.jpg

Juuh, sellasella on vallan hirveesti käyttöä ;) Mulla on Astan tekemiä kolme kappaletta ja niissä on sukkahousuja, uikkareita ja vöitä.

Marjan Nekku -arvausvoitto oli essu

 802561.jpg

Sain ompelukoneeseen kunnollisen tikin kun kiristin alapuolassa ollutta "ruuvia". Niin tuli sitten ommeltuja paketteja, kun innostuin ompelusta.

Edellislauantain grillibileiden viemisiä varten ompelin kassin, joka jäi sitten Janelle kauppakassiksi

 802553.jpg 

Ninalle kikkailin muutamia paketteja : 

Ja nyt kyllä hävettää kertoa tämä ! Laiskistuin ihan täysin niiden palmikkosukkien kanssa ja ne jäi valmistumatta, iiks !!! Ne jää nyt Ufoilemaan kunnes innostun tekeen ne loppuun. Tai oikeestaan, kun maltan keskittyä neuloon ne loppuun. Ehkä jouluksi? Plan B tarkoitti Isoveli -lankaa ja sukkia ihan lyhyen lyhyellä varrella

 802568.jpg

No, noissa on Ninan lempivärit niin eihän se  nyt niiiiiiiiin suuri moka ollut... Nina sai myös raamit ja pussukan

 802576.jpg

Ja Hemtexin rasian

 802637.jpg

Ja Lätkäliigoja ja Erittäin Hieno Suomalainen -sarjan shampoo yms. tököttiä, kun se on Ninasta niin hyvää. Piti oikein ihmetellä tuota nimeä kun se meil kotona kulkee nimellä "Mökki" shampoo, kun siinä on se talo. Nih, sellasia mä nyt keksin ja ehdin tekeen. Astalle mulla on tekeillä se huivi joten siitä en näytä vielä kuvia, mutta kun oli inspis niin tein tämmösen kirjontahommelin

 802558.jpg

Okei, se on aika kamala :D Siinä on ompelukone, paljeteilla kirjottu "A" ja ompelukoneen langasta tulee perhosen lentorata, sit kisu sydämessä, prinsessakruunu, kukanoksaa, helmiä...

 802559.jpg 

I love to sew -teksti...Raamina on ompelukehys. M.C.I. oli tässäkin idean lähteenä mutta ei siitä ihan tämmönen pitänyt tulla. Luonnossa se on vähän parempi kuin kuvissa, sellanen haaleempi. Sanoin jo ettei tätä voi antaa, mutta Nina sano että voi. Niin mä laitoin sen pakettiin sitten. Ja yritän saada huivista vähän kivemman. Sorry Asta! Plan B niin sen voi irrottaa kehyksistä ja käyttää nenäliinana.

Ninan isälle ( eli mun sedälle) lähetin karkkia ja Pip-kissalle kisunnamuja. Ettei tuu paha mieli kellekään :D

Ja sitten kuvia niistä mitä minä sain, oh, I just love everything !!!!

 802554.jpg 

Kynttilöitä jotka tuoksuu marjoille

 802555.jpg

Räsynukke-enkelin <3 (Nina teki)

 802556.jpg

Olkakassin ( tämä myös itte tehty)

 802557.jpg

Sydänliitutaulu ( joku oli tehnyt ja möi loppiksella tai myyjäisissä, en muista)

 802563.jpg

Nukketalotavaraa

 802565.jpg

Saippualautanen ( no en raski laittaa saippuaa tähän ) , oli löytynyt kirppikseltä

 802566.jpg

Astalta sain laukun, jonka Asta on itte ommellu <3

 802567.jpg

Ninalta Glitterin tädin tekemän :) kaulakorun. I have got an attitude and I am not afraid to use it ;)

 802572.jpg

Puinen taulu jossa huovutettu sydänjutska keskellä Ja 2,5 puikot ;) , just loving it <3

 802570.jpg

Perjantaina Nina ja Asta meni kaupungille edeltä päin ja minä hääräsin postissa pakettien kanssa. Meillä oli treffit pizzan äärellä sitten vähän myöhemmin ja Nina oli ostanut mulle piristeeksi Muumimukin kun mulla oli niin paha mieli :( Nyt mulla on sitten sellanen Kerää koko sarja -fiilis, damn. Ihana muki!

Sain myös uusia vaatteita ja sitten niitä perintövaatteita, joten olen saanut ihan hirveesti kaikkea kivaa.

Tusen tack !!!! <3

Hanna kotiutui Hildesheimista 29. päivä ja sain hauskan kassin ja suklaata

 802562.jpg 

Tykkään sellaisista jutuista missä on jokin paikan nimi. Mitä pienempi tai tuntemattomampi paikka niin sitä parempi. No, minä en ollut Hildesheimistä aiemmin kuullutkaan. Ja musta tää kassi on kiva, jännä punerva ruskea painovärinä ja kuva on hauska. Onkohan Tampereella vastaavaa kassia? Mikä siinä on kuvattuna, Näsinneula? Tamperetalo? Minä äänestän Vohvelikahvilaa tai Jokisen lankakauppaa :)

Tyhjäsin kameran kuvat koneelle ja mulla oli siellä grillibilekuvien (Jane, ne ei kyllä tasan ollu kaikki mun ottamia !!!!!! :D) lisäksi risteilykuvia ja mun on tehtävä sellanen pieni reportaasi siitäkin, on siellä niin hauskoja ilmeitä Minjalla ja muutenkin haluan laittaa niitä tänne. Joten sellasta tarinointia tiedossa. Koiristakin on hauskoja kuvia.

Voi, Nekulla on eka lemppari , Jojo ! Sängyn yläpuolella on ollut naula taulua varten ja siitä on jäänyt pieni musta kolo  kun se taulu on otettu pois ( kauhee selitys, siis siinä on naulanjälki :) ) No anyway. Nekku huomas sen ja olihan se mielenkiintonen pienestä kisusta. Piti sitten tassulla koskea sitä, mutta kun ei yletä kuin hyppäämällä. No, siinä on pomppinut nyt eilisestä lähtien ja näyttää jojolta. Nina lämpöisesti nimesi Nekun "Pikku Paskiaiseksi" (siis silleen nätisti ja hellästi lausuttuna) pisuvahingon jälkeen ja oli varpaiden pureksinnallakin jotain osuutta asiaan. Mutta ei oteta sitä viralliseksi lempinimeksi kuitenkaan...

Oh, kello on 1.58 nyt ja mun pitää herätä kasilta töihin. Menipäs tässä aikaa, mutta oli kyllä tarinaakin. Nyt tämä twisted little (sad / angry / tired) person menee nukkumaan, joten öitä.