No niin, tiistai...Aamupäivän olin kurssilla, lähetin yhden työhakemuksen taas jotta en aivan tyhjänpanttina siellä lorvi. Sitten Tampereelle, hain vanua tilausnalleen ja löysin Mantan nuttuun aika kivat napit

 573955.jpg

Kävin katsomassa kämppää 30 muun katsojan kanssa.Se kämppä on neliöö isompi kuin tää mutta vaikutti pienemmältä...Ilmeisesti ne neliöt oli piilotettu vaatehuoneeseen?  Ihan jees kämppä, alkovikin, niin saa sängyn hyvin. Keittiö oli ihan ok, muistaakseni kaapistot oli keltaset...Ei mun favorite, mutta saa ihan kivan kun värkkäilee muutakin sävyyn sopivaa, verhot tai jotain, maton...hätätilassa Hullujen Päivien muovikassin :D Kylppärissä punaset seinät, muoviset. Kyllä mä tahtosin sen, mutta katsotaan nyt kuinka käy. Ostinko mä muuta...Mäkistä mansikka-suklaa pirtelön, oli aika hyvää. Sit tulin Oriveteen, hain kaupasta shampoota ( en muistanut Tampereelta) ja tulin kotio ja luin sähköposteja ja ruokin kissat ja ja ja tässä sitä nyt ollaan  :)

Tilausnalle on tässä vaiheessa ( näyttää raappakalsareilta mutta ei :) )

 573957.jpg

Meen perjantaina ekstratoimistolla käymään kello 11, eli sillon taas Tampereelle. Huomenna meen kotipuoleen ja olen yhden yön tällä tietoa. Kun soitin et tulen käymään niin vielä sanottiin tervetuloa :) Saa oikeeta ruokaa, nam ! Juuri kiskon tässä ruisleipä-tomsku-raejuusto -settiä napaani. Ja kahvia! Olen edelleen vetänyt tätä kahviä, onko kaksi päivää jääny välistä. Olen tottunut, mutta ...

Mitäs sitten, nyt meen suihkuun ja sitten telkan ääreen tilausnallen kanssa, mulla on kunnianhimoinen suunnitelma että se on huomenna valmis! Ja mekon ja pöksytkin se tarttee, ehkä pienen käsveskan.

Alan puuhaileen et pääsen joskus nukkuunkin, moi!

 573958.jpg