että tähän aikaan ( kello on nyt 01.46 ) pitäis olla jo nukkumassa mutta mua ei vielä väsytä.


Kävin siel töissä kokeilemassa. Ilta meni hirmu nopeesti ja oli kaikkea uutta ja erikoista. Kyllä mä tykkäsin. Mutta sitten taas toisaalta se oli melko näpertelyä ja mä taas olen hiukan suurpiirteinen niin en mä tiedä onko se mun paikkani kuitenkaan...no perjantaina sitten kuulen et kuinka. Ihan kiva jos pääsen, mutta jos en pääse niin ei kauheesti jää harmittamaan...

Kommenteista vähän...ensinnäkin thanks ja sitten

Minna Salalukija :D niin kyllä mä olin siellä neljän maissa. Joku tosiaan tuli ovesta kun lähdin, en muista tarkemmin yhtään. Mutta se olit siis sinä. Olipa hauska törmätä ;)

Sini, mä voin ens kerralla hälyttää sitten Maukan äiskän konserttiseuraksi. Ois se varmasti fanille ollu hieno konsertti kun tällänen ei-fanikin siitä tykkäs.

Satu H, voi musta tuntuu et mulle ei tapahdu koskaan mitään! Sit kun jotain pientä tapahtuu niin se on heti mulle itelle melko suurta. Tampereella näkyy aika paljon julkkiksia, esimerkiksi kerran olin nakkikioskilla Pate Mustajärven peräs jonottamassa ja kerran baarissa Matti Nykänen purjehti ohitte :D Kameralla ois saanu kyllä aineistoa Seiskaan niin halutessaan mutta musta myös julkkujen pitää saada elää elämäänsä ilman et siel on paparazzi perässä :) Mutta kyllä niitä näkyy aika paljon, ja aina jään kyllä kattoon, ei niihin niin tottunut ole :) Ja sitten tuo toinen kommentti että vähänkö nopeesti...niin tossuihin tuhlasin yhden Sopranos -jakson ja siniset tumput tuli noin tunnissa. Riisipuuroa pitää hauduttaa kuitenkin jonkinaikaa. Mutta katoin kellosta et kuinka kauan meni peukkuun niin se oli yhteensä 90 silmukkaa ja kavennukset ja päättely, niin menikö viisi minuuttia. Ei siinä ole mitään ihmeellistä, ihan normi vauhtia...Niin paksu lanka ja puikot, niin vähän kerroksia :)

Nallekaulaliinaa en ole vielä ulkoiluttanut mutta meinaan mennä sen kanssa huomenna töihin. Katsotaan kuinka se toimii, pitää katsella vastaantulijoiden ilmeitä :) . Onneksi on aamuvuoro niin olen kotona jo puol neljän maissa tikuttamassa. Toivottavasti en keksi mitään uutta vaan jatkan noita keskeneräsiä. Mä kyllä kuitenkin meinaan tarkistaa oisko mulla ruskeeta lankaa neekerimollamaijaan. Mulla oli sellanen pienenä, tosin kankaasta ja varmaan 120 cm pitkä, äidin ompelema. Musta tuntuu et mä voisin ihan näin asennekasvatuksen merkeissä tikuttaa sellaset pikkulikkojen joulupaketteihin.Mikä ois tarpeeksi pörröstä lankaa rastoihin?

Otin tänään pari videonpätkää kameralla ja tässä todiste siitä että on sitä lunta Kiovanpuistossakin :)

Ja nyt hyvää yötä !