Tiedättekö / arvaatteko kuinka mun siivouksen kanssa kävi...joo, neuloin :) Ja sitten tänään, kun vieraat pimpotti ovikelloo, minä laitoin imuria kasaan alusvaatteisillani ja keittiö oli vielä hyrskyn myrskyn. Sattuuhan sitä, onneksi oli rennot vieraat :) Sain kivat tuliaiset, kukan, suklaata ja kynttilän, jossa oli ihana metallinen apilalaatta

 991739.jpg

Miina 5 vuotta oli piirtänyt minut ja kissat ja toiseen prinsessan ja kukan, tosi hienot ! Kiitos vielä kerran molemmille !

 991746.jpg

Kissatkin suostuivat esittäytymään, paitsi Rasmus, joka oli tunkenut itsensä sängyn alla olevaan pahvilaatikkoon, Nekku vähän taisi leikkiäkin. No ainakin viiletti pitkin kämppää.

Vaikka olen tosi huono kutsumaan ketään kylään, en vain saa aikaiseksi, niin tykkään kovasti kun vieraita käy. Nytkin oli tosi mukavaa, välillä itketti ja välillä nauratti (Mari kertoi jotain muistojaan enoni ( eli Marin iskän)  ja meidän iskän touhuista ja suvun kekkereistä yleensä ). Voi voi sentään ! Nähdään pian uudestaan !

Posti toi eilen kaksi pakettikorttia, toisessa oli paketti Siniltä

 991758.jpg

Pyysin ( pah, mitään pyytänyt, kerjäsin :) ) nappeja ja sitten Sinillä oli ei käyttöön tulevaa Kitteniä, mitä mä taas suunnittelin ostavani villatakkiin. Sovittiin sitten että Sini lähettää ne mulle ja mä keksi jotain kivaa takasin. Paketissa oli mukana kortti ja ylläri pylläri nekku :)

 991756.jpg

Mää tahtosin tonne Kenkäveroon ...jaa, nettikauppa :D Kiitos Sini, sun pakettis on melkeen valmis, mä aloin vielä säätään sen kanssa...yritän postiin viimestään maanantaina.

Toinen pakettikortti toi taloon Novitalta lankaa, kolme kerää vihreetä Rosea, ne vihreet "Minjan vaate"- langat ja ruskeeta ja sinistä Jussia tilkkuihin. En muistanut kuvata, mutta olettehan te ennenkin lankaa nähneet...jaa ettekö? ;)

Tänään sain hiukan omituista postia Muoriskalta, postileimasta päättelin et keltä. Olin ihan että wtf, mutta kun luin tuon Muoriskan jättämän kommentin niin tajusin. Ja mulla on siis huomenna taas reissu postiin.

Järkkäsin tuossa lankojani ja hahtuvia ja nyt mä en tiedäkään mitä mä lähetän Syksyn Sävyt vaihdolleni. Löysin vihreetä hahtuvaa ja mulle tuli taas visio. Voi olla että lähetän ne tumputkin. Ne on tehty jo, ja nyt pitäisi mahtua. Mietin et kymmeneen euroon mahtuu kyllä molemmat jutut ( jos miettii lankojen hintoja) ja jääkin vielä hiukan. Ja sen hiukan mä olen jo hankkinut ja tehnyt. Onneksi tässä on aikaa vatvoa asiaa...

Mitä mulle muuten kuuluu niin mulla on univelkaa monta tuntia, ristiselkä on kipee, nenä on tukossa ja huomenna mulla on sellanen työvuoro että en yhtään tiedä mitä siihen kuuluu, kun en ole sitä ennen tehnyt. Joten ihan mielenkiinnolla odotan huomispäivää. Muutama päivä sitten värjäsin hiukset ruskeiksi mutta mustat melkeen näistä tuli.

Ja ah, huomenna Kodin Ykkösiin koska Laura on siellä :D Piti mun muutenkin sinne mennä, mutta nyt on yksi syy lisää.

Laskuri näkyy menneen yli sadantonnin eikä nolliintunut. Happy days.

Bloggaan lisää huomenna illalla tai perjantaina. Sitä ennen näkyvät päivitykset Blogilistalla on pohjan sorvaamisesta johtuvaa päivitystä. Voi olla että saan raivarin tämän muokkaamiseen ja otan uuden valmiin pohjan.

Ai niin, Sinkkuelämää elokuva tulee keväällä. Ja taas se Mr Big tekee Carrielle tinkiä :(

 991742.jpg

Illan jatkoa.