Sain kuin sainkin neulottua sen murheenkryynin. Kastelin ja pingotin, luulin et pääsen heti ompeleen kasaan mutta se on VIELÄKIN kostee. Mulla oli jopa pientä miettimistä että teenkö napeille lävet vai laitanko vetskarin. Päädyin vetskariin ja meen huomenna ostaan sellasen, toivottavasti siel on tarpeeksi pitkiä. Eli huomenna kursin sen kokoon ja kuvaan tänne. Toivon totisesti että se olisi edes jotenkin sopivankokoinen. 

Koska tuo takki on vienyt ihan hirveesti mun aikaa ja energiaa ( laiharista johtuen se on vähän muutenkin vähissä ) niin en ole sitten neulonut yhtään. Olen nukkunut ja hoitanut kissoja kun ne raasut on ollu vähän heitteillä. Tänään sitten olen siivoillut ja pessyt pyykkiä ja kohta lähen kirjastoon ja hakeen jotain pihvitikkuja kisuille, tai muuta namia.

Ja illalla neulon Reettan kissapuvun, joten voin huomenna ilmottaa jopa kolme valmistunutta neuletta Hamsterointiin, en ole vähään aikaan mitään ilmotellukaan. Sitten toinen takki, joka on onneksi paljon simppelimpi ja paksummasta langasta, ja sitten peitto. Ja sitten Hamsterointi on mun osalta ohi, jos ei sitten mitään ihmeitä satu.

Ensimmäistä kertaa neulomisesta johtuvaa rannesärkyä havaittavissa, erikoista. Mutta aika painava mötikkä tuo oli, kun kaarrosta teki, joten ei ole ihme. Pitäs syödä ruisleipää. Oikeesti mun tekis mieli kyllä porkkanamuffinseja. Voisko joku tulla meille kylään että vois jollain tekosyyllä leipoo ??????? :D

No niin, kello menee taas, alan tässä puuhasteleen ja huomenna sitten lisää, jos ei tuolle takille tapahdu jokin ihmekuivuminen aikasemmin, omituisen kauan tuo kestää, en viittis alkaa sitä käänteleenkään tai vaihteleen pyyhkeitä alle...

Mutta joo, Vuodatus näköjään pätkäsee bloggauksen hetkeksi ja sen jälkeen pitäs toimia paremmin. Mahtaa Tuomasta jännittää :)