On ollut vähän äksöniä niin ettei ole ehtinyt juuri bloggaamaan. Ei ole neuleista paljon lapsille kertomista, Jeremyn raidallinen kaulaliina on valmis kuitenkin. Sitten oon jotain rääpinyt...mutta en voi nyt kertoo kun on sellasta Snyy-hommaa. Mulla on ehkä neulomisen suhteen plääh. Tahtosin vaan että Hamsterointi loppus ja saisin neuloa Buttonyn, Satulla ja Aijulla on ihanat ainakin. Mulle tulee ehkä sininen. Mustakin vois olla kiva, harmaasta tai valkosesta puhumattakaan.

Sain ihanan yllätyspaketin Minnalta ja Toivolta, härligt <3

 1321916.jpg

Uudessa SK:ssa oli noita pussukoita ja Minna ompeli niitä ja mä sain yhden ! Sitten lankaa ja hauska pieni apina -kankaanpala, ompelen sen varmaan laukkuun kiinni. Ja tosi kaunis kortti. Kiitos tuhannesti, ihana yllätys!

Kiitos myös Satulle tuosta E:stä...Mä jaan sitä eteenpäin jossain vaiheessa.

Oon ollu kivoissa paikoissa töissä, onneksi. Koko päivä siinä tuntuu menevän ja kotona ei sitten muka ehdi mitään. No Nasussa ehdin pyöriin...todella järkevää ajankäyttöä.

Perjantaina menin serkkuni kanssa viihteelle. Ei menny mulla kauheen hyvin, meni hieman oodeeksi. Yritin mm. maksaa taksia...ei tällä kortilla voi maksaa...joo joo, pankin puolelta, ei Visalla...No tää on Siwan Bonuskortti...muusta puhumattakaan. Lesson learned, ei enää Salmaria mulle eikä varsinkaan Fisuja.

Lauantaiaamuna heräsin kuitenkin hyvin ja lähdin Veeralle Tuppereille. Veera oli kokkaillu kauheesti kaikkea namia syötävää, kiitos vaan herkuista ja kyydistä kanssa :)

 1322009.jpg

Kiian järjestämä ohjelma oli kyllä paljon mielenkiintosempi kuin sen tädin...ja ne koirat, koirat, ihania...Kävin myös Janella rapsuttamassa koiruudet. Ja vähän oli puhetta että voisin ottaa yhden sieltä hoitooni joskus viikonloppuna. Voisin laittaa sille tämmösen huivin

 1322037.jpg

ja sitten mennä edes takas Kiovanpuistossa :D Kun siellä menee paljon miespuolisia koiranulkoiluttajia, voisi päästä sanalle ;)

Plääh, anyway...Kun ei tuollaista baarireissua voi jättää viimeiseksi niin mentiin lauantaina uudestaan. Laitoin mekon ja olin siististi, oli erittäin erittäin hauskaa kun sai tanssia neljä tuntia putkeen. Ja nyt mulla on sit tänään huutanut Robert Milesin Children koko päivän. Laittasin tähän videon jos Tuupi toimis mutta on näköjään sivu hiukan kankee tänään.

Tänään heräsin jo kahdeksan maissa ja aloin lukemaan Hannalta ja pikkuveljeltä saatua kirjaa. Välillä ruokin kissoja ja söin ja taas luin. Sitten yksi kaveri soitti että voiko tulla käymään, kun on tässä lähellä. No sanoin et tuu vaan, ja sit kun laitoin kännyn kiinni tajusin et kämppä on ihan hirvee, vähemmän sopivasti rempallaan. Kannoin kaikki kaappeihin piiloon ja imuroin, kävin suihkussa ja kampasin hiukset, siinä meni hiukan vauhdikkaasti se vartti. Lesson learned, pidä aina kämppä siinä kunnossa että yllätysvieraat voi päästää sisään ilman että tarttee hävetä.

Nyt sitten onkin jo ilta ja kiskaisin juuri tonnikalasalaattia ja kokista, voisi vilkasta hetken telkkaa ja sitten mennä nukkumaan. Ensi viikonloppuna meenkin kotipuoleen, joten silloin ainakin tulee neulottua.

Hyvää alkavaa viikkoa!