En tiiä miksi Blogilista näytti tän päivittyneen...sorke. Mutta nyt oikeesti jotain. Sain paidan valmiiksi, tämmönen...aika kiva päällä, kuvassa ei nyt niin speciaali

 587969.jpg

Otan siitä päälläni kuvan kun ehdin.

Suomitaan nyt nää päivät kun en ole blogittanut...

No perjantaina kaveri houkutteli Tampereen yöelämään ja pieni nollaaminen olikin tervetullutta. Oltiin Henkassa ( kiitos mielellään ) ja Onnelassa ( joo tää oli varmaan viimenen kerta :) ) ja oli ihan hauskaa, oli paljon puhumista ja muutenkin mukavaa. No sitten otin puhelimella kontaktia Samiin, joka oli kanssa viihteellä, joskus aamuyöstä ja baarin jälkeen treffattiin ja Samilla sit viihdyinkin lauantain alkuiltaan. Sami on ihan <3 ! Iiks :D

Kotona sit kattelin Viisuja ja saanko vähän nyt esittää muutamia mielipiteitä koko tsydeemiin liittyen ? No kiitos. Siis nää kappaleet, apua. Mä aattelin et Hannan kappale on ihan huono mut mun täytyy sanoo et sitä mä noista mieluiten kuuntelisin. Siis luoja mitä peetä! Ricky Martin - ja Björk -kopioita, Britneytä, järkyttävä Enkun biisi ( lentoliput kohti Heathrowta asap ! ) ja tää Ruotsin järkytys...Toki, ei nämä mitkään metalliviisut ole mutta ei nämäkään mitään koko Euroopan hittejä... Mä en tykännyt tästä Serbian kipaleestakaan kauheesti, mutta... Itse kisat sitten niin Lordi-avaussetti oli hyvä, ja ne pienet videonpätkät Suomesta ihan jees, onneksi näytettiin muutakin kuin saunaa ja avantoa. Mutta se joulupukki...pliis! Odotin koko ajan sen jälkeen koska lavalle tulee poroja tai lihapullia. Juontajat oli jees, ja muutenkin ihan ok. Krisse...no, ehkä sen tajuu tai sitten ei. Toisaalta, ei mitään suuria nolauksia ja eipä noista muistakaan kisoista ole mitään erityisemmin mieleen jääny. Et sinänsä. Yhdet viisut viisujen joukossa. Hannan kappale mielestäni ihan hyvä sitten kuitenkin ja Hanna oli hienosti stailattu ja kaunis. Ilmeet ja eleet sopi kappaleeseen. Ai niin, Apocalyptica + sirkushommat oli jännä yhdistelmä.En tajunnu sitä, mut silti :D

Sunnuntaina sitten olin töissä ja tulin kiireesti kotio kattoon peliä. Voi sentään! Mua harmitti pelaajien puolesta. Kurrikin kyynelehti, kai sitä ketutti. Mutta tosi hyviä pelejä oli, ja eipä tuo hopea sitten kuitenkaan niin huono ole, oltais voitu karsiintua jo aikaa sitten. Karskeja pelaajia kattelee mielellään, ja eipä nuo kanadalaisetkaan mitään rumia heppuja ole :)  

Tänään olen siivonnu ja järkkäilly, koska asuntoo tullaankin kattoon vasta huomenna. Mun asuntoasiat...no eipä puhuta siitä sen enempää. Mutta kiitos kivoista kommenteista! Se Pulla uuniin -homma on se, että sitä mä en ole voinu hakemukseen rastittaa, enpä miettinyt sitä minkään vuokranmaksun kannalta. Mutta kaippa perheenlisäyksen takia saa isomman asunnon. Plääh, en jaksa miettiä. Mutta teemaan sopien mun radiossa on uusi biisi :D

Nallen neuloin omasta päästä, ei ole ohjetta. Mutta neulon kohta toisen kun Annikin haluaa sellasen, ja samalla voin laittaa muistiin ohjeen jos sillä olis jollakin käyttöä.

Tuupista löytyi mielenkiintonen kilpparivideo, mä luulin et kilpparit on hitaita mutta no way ! :) Samanlaista käytöstä kuin mein Kovalaisella, aina kiusimassa.

Mä tykkään ihan sikana mun uudesta tukasta! Vanha näkyykin tuosta pikkukuvasta, se oli takaa tasapitkä ja suora ylhäältä alas. Nyt on päällä enimmäkseen 10-15 cm pituista pätkää ja sitten alimmat hiukset on pitkät, pituudesta lähti 5-10 cm vanhaan verrattuna. Otsatukka on vino. Pesun jälkeen vaan vahan kanssa pörröön yläosa, helppo. Omituista tätä on kyllä pestä kun tuntuu et ei oo mitään pestävää. Kun niskaan tekee letin niin sen paksuus on ehkä 1/4 vanhasta, sellanen hiirenhäntä. Näytän kuulemma 10 vuotta nuoremmalta tässä, ja tätä ennen näytin 25 veeltä, joten nyt siis 15-vuotias :D Vähän on tukka sekasin ja silmät väsyneet,mutta otinkin kuvan kun tulin Tampereelta kotio, reissussa rähjääntyy...

 588105.jpg

Huomatkaa tietsikan vieressä mun kahvimuki , ei siis t-kuppi.

Nonni, eiköhän siinä ollut tätä tarinaa. Huomenna puikoille pääsee Mantan kastemekko, syrämmii pitsineuleena.

Öitä!