Eilen kun tulin postista mun viha-rakkaus -naapurini seiso mun oven takana hieman maistissa. Sano sitten että noi sun kissat on vihasia. Miten niin? No kun mää avaan tän postiluukun ja puhun niille niin ne sähisee takasin. No älä puhu niille. Pureeko ne? Lykkää kätes luukusta huomenna ja kokeile :)

No naapuria rupes naurattaan ja koska hissi oli vapaa niin sano menevänsä kauppaan. Ja puolentunnin päästä mun eteisen matolle kopsahti Fazerin sininen ja valkonen suklaapatukka :D Naapurisopu ennen kaikkea. Mutta kävin mä sen apteekkiasioilla joulun jälkeen niin ehkä noi suklaat oli ihan oikeutettua. En valita :)

Pari pakettia on perillä joten laitetaan kuvat niistä ( Revontuli ja tilkut edelleen kuvaamatta )

Evalle  vaihtona Salmonellahuivista vielä Isoveikasta tikutetut tossut ja tytöille kortit ja sit Dumleja. Ja sydänkortti


Marjalle lanka-avusta vaihtona ja kiitoksena parit tiskirätit Bambusta ja kännykotelot Isoveikasta ja Seiska Veikasta, ja sit oli Dumlejakin ja kortti

Ruskeessa on palmikkoviritelmää keskellä ja vihreessä nappeja ja pari linnunsilmäpistokukkaa...

Sanni...Tuossa kirjoneuleessa on vaan kahta eri väriä per rivi, ja niillä samoilla neulotaan useampi rivi kunnes jompi kumpi tai molemmat vaihdetaan. Lisäksi kuvio on niin tiivis että ei tuu pitkiä langanjuoksuja nurjalle, joten on helppo neuloa. Kokeile, ihan varmasti osaat ! Ei se ole niin vaikeeta kuin luulis, ja niin mäkin luulin mut ihan iisiä. Mutta meinaan pysyä tuolla Kaksi eri väriä per kerros -tyylillä ainakin hetken, katotaan sit lisävärejä myöhemmin. Ihan kivoja kuvioita kahdellakin jo saa, vaikka tekis koko paidan vaan kaksivärisenä. Rohkea rokan syö ja pelokas ainakin maistaa :)

Ja sitten kysymys että voiko Kitten Mohairia värjätä mitenkään ? Mulla on vihree takki minkä aattelin purkaa ja neuloa muuksi mutta en välittäs enää sellasesta vihreestä...Googlasin mutten löytänyt vastausta, niin josko joku tietäs täällä ?

Keviksen nelosvihje on neulottu! Mä haluisin neuloa sen heti valmiiksi ja toisaalta kauhistelen et millä rivillä jo mennään kun en haluais sen koskaan loppuvan :) Piti alottaa toisesta Nallekerästä jo.

Piiskulta sain tämmösen, kiitos ! Ihanasti olit kirjoittanut <3 

"Tunnustus kuuluu jakaa eteenpäin henkilöille joita pitää tärkeinä, inspiroivina ja kannustavina itselleen "  ja mä laitan tän Minnalle, joka on kaikkea tuota, niinkuin on kyllä moni muukin...

                             

Nyt alkaa telkasta Lemmen viemää ja mun on pakko kattoo kun oon koukussa, moi !