Kehuin turhan aikasin tuota pesukonetta. Tänään sama juttu. Se on saanut painokelvottomia lempinimiä tässä parin päivän sisään aivan liikaa. En kerro niitä tässä mutta voitte kuvitella... Googlasin käyttöohjeen netistä, kun ei ottanut vettä taaskaan. Putsasin jotain putkien siivilöitä ja kaikki muutkin kikkailut tein mitä osasin. Ei apua. Potkaisinkin silleen nätisti kylkeen jos jokin menis kohdalleen, ei apua. Valot palaa, kello ei mene eteenpäin, vesi ei kulje. Puhelin soi kun tappelin sen kanssa ja sitten menin istumaan sen päälle ja puhumaan puhelimeen. No silloinhan se alko toimiin taas. Eihän siinä metelissä kuullut puhelimessa mitään mutta mietin uskallanko nousta siitä päältä pois jos se sammuu taas. Kyllä se toimi...Eli vika on ilmeisesti siinä että kansi ei mene jotenkin tarpeeksi tiukasti kiinni. Putsasin sen kyllä, joten pitäs mennä. No, yksi koneellinen pesty, katsotaan kuinka käy ensi kerralla. Ehkä se otti nokkiinsa Smegin pinkistä pesukoneesta ja loukkaantuneena aattelee et pese kuule ämmä sitten ihan millä lystäät. Olen kuullut että langat puhuu, mutta että pesukonekin? :D

Olen lukenut, roikkunut netissä, hakenu kisunhiekkaa ja salaattiaineita, tänään jäävuori + kurkku + säilykepäärynä + Auramuru + saksanpähkinöitä. Nam.... Mun toinen suosikki on jäävuori + tomaatti + kurkku + tonnikala + katkarapu  ja kolmas jäävuori + raejuusto + kurkku + paahdetut leipäkuutiot...Voisin elää pelkillä salaateilla, jos joku pilkkois mulle niitä.

Nih, virkkasin mä pari kerrosta huivia, en tiedä pitäskö virkata vielä vai jättää lankaa hapsuihin...toisaalta hapsuihin vois ostaa yhden kerän, ei kai hapsujen tarvi olla moniväriset vaikka huivi onkin.

Huomenna meinaan paperiaskarrella, oon löytänyt blogeista ja netistä muutenkin aika kivoja ja ah, niin tarpeellisia juttuja ohjeineen. Jos pitäis lankavarastot tuhota niin sama koskee askartelukamppeita, niitäkin on laatikko jos toinenkin.

Hyvää lauantai-illanjatkoa.

                              470384.jpg