Torstaina 00.17 :Anteeksi, Edithin kanssa vaihdoin kokonäyttökuvan, so sorry!

No niin, loppupäivä on pyhitetty Iidan laukulle ja telkalle. Kaikki muut on pakattu paitti jääkaapin sisältö ja sängyssä olevat petivaatteet, kisujen ruuat. En raahannukaan kaikkia alas varastoon. Mietin et voin huomenna aamulla raahata ne suoraan ala-aulaan, mitä niitä sinne varastoon asti kantamaan. Ala-aulassa on kaksi sopivaa nurkkausta missä ne ei oo asukkaiden tiellä. Tuskin ne siitä lähtee käveleen, kun ramppaan edestakas. Tietysti ei nyt ihan ekana kannata viedä kodin viihde-elektroniikkaa sinne :) Mutta näin suunnittelin.

Vikke etsii painavakorvaisia bloggaajia ja onhan mullakin näitä kaheksan.

 625584.jpg 625586.jpg

En muista koska sain ekat reiät, oisinko ollu kolmosella tai nelosella. Sitten muistaakseni yläasteella aloin tökkimään niitä itse. Olen mä tienannu rahaakin yhdellä näistä, pojat riparilla keräs kolehdin et suostuin näyttää kuinka se sillä hakaneulalla oikein tehdään :D Kyllä kyökkivät. Se ei satu. Riippuu tietysti kipukynnyksestä, mutta mua ei. Mulla on ollu nuo nappikorut kauan samat ja vaihtelen noita alimmaisia. Nyt aattelin ostaa renkaat kaikkiin.

Oh, Spurlockin 30 Days alko, pitää alkaa kattoon sitä nyt ihan heti. Mutta sitä ennen mä haastan juuri sinut näyttään blogissas näytön taustakuvan ( jos kehtaat :D ) Mulla on nyt Mirriltä pöllästy hauska pyykkinarukuva

 626170.jpg

Eihän siitä ikonit juuri erotu mutta so... Jätä kommentti jos näin teet, niin käyn sissimässä.

En varmaan ehdikään blogata huomenna, joten keittiön ikkunasta napatun kuvan myötä toivotan hyvää loppuviikkoa ja alkavaa viikkoa, nähdään 6. tai 7.6. ja silloin munkin kyökistä näkyy ihan jotain muuta, muistaakseni naapuritalon seinä :)

 625583.jpg

Moi moi, take care !