Sukka on valmis, se ensimmäinen. Toista ei ole aloitettukaan, kun tarvin ne puikot synttärilahjantekoon, joka on jo hiukan valmistunut.

 850882.jpg

Kävin eilen tekemässä sen työsopparin.Sen jälkeen kävin ihan pienillä ostoksilla, hiplasin Indiskassa verhoja, mutta en ostanut vielä. Sitten menin töihin palauttaan kamoja ja kuinka mun kävikään, siellä oli aika kiiru ja lupauduin töihin, olin kolmesta kymppiin.Se oli nyt sitten ihan 100% varmasti viimeinen työpäivä siellä :) Höpötin siinä että menen radalle tänään ja Johanna innostu lähteen mun kanssa, ja olikin tosi mukavaa ja hauskaa.

Mutta takaisin otsikkoon. Kun siis kävelin töihin (menin siis ostoksilta käymään kotona hakemas työkengät) ja olin tuossa Kalevan kirkon kohdalla, pysähtyi yksi auto kadunvarteen ja sieltä viitottiin kovasti. Katoin nopeasti että liisattu auto ja vanhempi pariskunta, turisteja. Nainen repsikanpaikalla hieman huonolla englannilla kysyi tietä Lapinniemen kylpylään ja näytti osoitelappua. Mies ratin takana puhui oikein hyvää englantia ja sain selitettyä miten sinne ajetaan. He olivat kuitenkin epävarmoja ja nainen kysyi olisiko minulla kiire ja voisinko tulla sinne päin heidän kanssaan, minne olin menossa ? No, menin sitten takapenkille ja päästiin perille, Lapinniemestä kävelen töihin kymmenisen minuuttia niin eipä tuo suuri mutka ollut. Matkan aikana ehdittiin puhua Lapista (mies oli ollut siellä useita vuosia sitten), Tampereesta, Tammelan torista, kylpylöistä, suomalaislasten englanninkielenopiskeluista ja Israelista. He olivat sieltä kotosin. Olivat mielissään kun pääsivät perille niin hyvin, ja kutsuivat syömään kiitokseksi. No, enhän mä voinut kun olin menossa töihin :) Mutta tosiaan, hauska tapaus. Töissä kun kerroin tätä niin muutama hämmästeli että kuinka uskalsit mennä niiden kyytiin. Ei mulle tullu sellanen mieleenkään, etten olisi mennyt. Mutta tosiaan, he oli yli 70 vee pariskunta, eikä Bonnie ja Clyde :)

Herätessä oli hauska kun Roope nukkui mun vieressä noin 10 sentin hajuraolla ja Nekku kiipesi sänkyyn kanssa kun huomasi että olin hereillä. Ja tunki sitten itsensä selälleen siihen 10 sentin rakoon. Roope aukas vähän silmiään ja laitto sitten käpälän Nekun päälle <3 En tietenkään saanut mitään kuvaa mutta oli se söpöä. Roope on niin kiltti. Nukuttiin siinä sitten poikien kanssa vielä parisen tuntia. Sitten tein karseen ison pinon voikkareita ja söin niitä samalla kun luin lehtiä, meni siinä pari tuntia mukavasti. Ja nyt kello on kohta neljä ja en ole tehnyt yhtään mitään järkevää. Pitää ryhdistäytyä ja siivota ja pyykätä, viedä roskat, käydä ruokakaupassa ja sitten en tiedäkään, ehkä neulomista ja telkkaa.

Mimmu, eiköhän se rokki soi vähän joka baarissa :) En siis mennyt katsomaan mitään bändiä vasiten...Mun suossari on Henkan maanantait, kun siellä soittaa kaikki "tavalliset pulliaiset", vähän niinkuin open mike.

Kolmasnainen, NIIN !!!! Miksei meitä ole pyydetty assistenteiksi !!!! Kyllä löytyis vedettävää ja ladottavaa aputasoa pöytien alta :)

Jaa-a, huomenna taas lisää.

Shalom !  Näin se pariskuntakin sanoi mulle.