Hmm, mun nettiliittymähomma kuseksii edelleen. Uudesta liittymästä ei ole kuulunut mitään ja riehuin niille mailitse.Oishan se kiva jos sais jotain kuviakin tänne. Mulla on yksi erittäin ihana juttu kerrottavana mutta en voi kertoa sitä ilman kuvallista matskua, koska ilman sitä pidätte mua ihan hulluna ;) Joten siitä myöhemmin...Mutta anyway...

Mustaa huivia olen neulonut minkä ehtinyt. Työpäivät on ollu kymmentuntisia niin eipä sitä juuri muuta ehdi kotona kuin nukkua. Onneksi se edistyy melko nopeasti kun otin siihen tosi helpon pitsimallin, minkä osaan ulkoa. Kai siitä ihan kiva tulee, kelpaa mulle.

Mira haastoi kertomaan seitsemän faktaa itestä. Ja sitten haastamaan seitsemän bloggaajaa edelleen. Yritän kertoa jotain uutta, oon tainnu kyllä läpättää jo kaikki faktani täällä :)

1.Kerään keittiötavaraa, eli astioita yms. roinaa. En mitään tiettyä sarjaa mutta kaikkee kivannäköstä. Sitä on paljon.

2.Kerään enkelipostikortteja.

3.Minulla ei ole yhtään hammasta paikattu koskaan.( Eikä siis tarvitse edelleenkään paikata)

4.Saan kesäisin pisamia vaikka en taida olla oikeasti yhtään punatukkainen. Kalpeaihoinen kyllä olen.

5.Osaan ulkoa varmaan kaikki Bon Jovin kappaleet ja laulan mukana kun kuuntelen. Sama pätee CMX:ään.

6.Tykkään vitseistä mutta en koskaan muista niitä. Mitä mustempaa huumoria, sitä parempi.

7.Hiukseni on luonnostaan hiukan taipuisat ja takaraivossa on karsee pyörre mikä nostaisi tukan pystyyn jos se olisi lyhyt. Siksi se ei ole.

Juh, haastan nyt vaikka kissalliset ihmiset sen enempää erittelemättä.

Pompom tuolla kyselee että onko kala kasvis. No onko sillä juuret? :) Siis mäkkärinmyyjä varmaan tarkotti näitä valikoimissa olevia tuotteita kalan puuttuessa. Mää en ole kasvissyöjä, mä syön maitotuotteita ja kalaa ja kananmunaa. Ja jos olen ollu kylässä ja siellä on tarjottu lihamakaroonilaatikkoa niin olen syöny, en tee itestäni numeroo. Yritän kyllä kattoo juustoissa juoksutteettomia tuotteita ja suosia luomua yms. mutta esim. karkeissa tulee syötyä liivatetta ja muuta sellasta. Vois tietysti yrittää enemmän.

Nyt kyllä myöhästyn töistä, huomenna sitten lisää tai perjantaina, kattoo nyt miten nää päivät tässä menee.

Voikaa hyvin!