Seuraa tunnustus : pelkään hammaslääkäriä.

Olen ollut onnekas ja saanut hyvät hampaat synnyinlahjaksi ja harjannut niitä ahkerasti, joten mun hampaille ei ole juuri koskaan tarvinnu tehdä mitään. Mulla on yksi paikka. Tai ei se paikka ole, kun ei siinä ollut reikää, vaan multa lohkes hampaasta pala kun kohelsin hevosen kanssa. Niin sitä hammasta korjattiin. Nyt alhaalla olevaa viisuri jomottaa, ien on kipee ja hampaalla ei voi purra. Oon ottanut Buranaa ja sillä olo on ollut siedettävä mutta totuus on että en taida ilman lekurikäyntiä tästä selvitä. Mää pelkään, koska mulle ei ole tehty mitään, niin en kauheesti tiedä miltä poraaminen ja muut tuntuu mutta olen kuullut juttuja ja ne ei imartele oikein. Jos joudun meneen sinne niin saavat laittaa puudutusta ja kunnolla, muuten en avaa suutani. Onko tää nyt hammaspeikon kosto siitä puolestatoista kilosta suklaata mitä olen naamaani viikon sisään kiskonut?

Kiitos pöllökuvista, olen niitä nyt laittanut ja linkittänyt. Hauska nähdä että moni innostui tekemään. Jotkut siellä jo ensivuoden kalenterista pilke silmässä mainitti niin en osaa sanoa että teenkö kalenteria ensi jouluksi...voin tehdäkin jos keksin jonkun kivan. Katsoo nyt.

Neuloin ekan kerran Kamenaa kun tein Liisalle hihattimen. Oli jokin maanantaikappale tuo vyyhti koska lanka katkes varmaan kymmenen kertaa ja oli välillä tosi ohut. Toivottavasti nyt ei valmiista neuleesta katkee. Tämmönen siitä tuli

 2190403.jpg

Hihat  on sellaset 3/4 pituset...Suora pötkö joista ompelin hihasaumat kiinni. Sitten kun kastelin niin pingotin sitä vähän niin et selän alaosa oli pidempi kuin se yläosa vaikka oikeesti samanlevyset siis...Yläpuolelle virkkasin kerroksen simpukoita vetään neuletta hiukan kasaan.

Lisäksi jäniksenpää

 2190413.jpg

Iida ja Eerika kävi tänään shoppaamassa ja löysivät kivoja vaatteita alesta. Mää väsäsin eilen vohveleita ja tänään pizzaa ja omenabanaanirahkaa. Kivat vieraat ne on, hauskat ja harmittomat. Neuloin Eerikan pikkuveljelle Tuomakselle pipon Isoveljestä viemisiksi. 1 oikein, 1 nurin perussimppeli.

 2190410.jpg

 ja tästä tulee Annille tai sitten Minjalle jos ei Annille mahdu

 2190411.jpg

Tykkään neuloo tuota Isoveljee, oon miettinyt jos yrittäsin jonkinlaista kirjoneuletta pyörönä siitä. Pitää selailla Moda - ja Novitalehtiä jos löytys jotain kivaa, muistaakseni niissä on jotain kirjoneuleita Isoveljestä.

Uudessa Modassa ei muuten sykähdyttänyt juuri mikään, olin vähän pettynyt...Pitää selailla uudestaan ja sitten parin viikon päästä taas jos mieli muuttuis.

Eerikan kotona on kaksi kissaa joten munkin kissat on saanu rapsutuksia. Varsinkin Reetta on hengannut tyttöjen kanssa koko ajan. Tän kuvan otin puol tuntia sitten ja tässä katellaan vanhoja valokuvia.

 2190412.jpg

Koska mun majotusvaihtoehdot on vähissä, petasin tytöille sängyn omaan sänkyyni ja itte nukun patjalla lattialla. Eilen ei tytöille uni tullut silmään ja vielä kolmelta kuulu tasanen papatus ja kännyköiden näprääminen. Lähetin patjalta tekstarin Iidan luuriin " Eikö nukuta?". Vielä viittivät tätin vitsille nauraa, parin vuoden kuluttua tuskin enää kelpaan ees kyläilypaikaksi :D

En tiiä mitä uutena vuotena teen. Mietin jos lähtis viihteelle mutta tän hampaan kanssa saattaa viisain olla kotona ja luottaa pyhään kolminaisuuteen Burana, telkka ja kudin. Oikein hyvä vaihtoehto sekin.

Huomiseen!