Olen meinaan löytänyt kuukauden etsinnän jälkeen aurinkolasini :D

Tulin töistä kotiin kävellen sitä kadun aurinkoista puolta ja kotona eteisen matolla se vasta aurinko paistoikin, postissa odotti isokokoinen kirje :)

Kävelin postiin ja sitten kohti kaupunkia, ja kyllä, se olin minä joka Sammonkadulla kiskoi teippejä paketin ympäriltä ja törmäili ihmisiin ;) SNY oli muistanut mun karvaisia lapsia hiirillä ( ihanaa kun oli tyttöjen värisiä kaksi ja Roopelle pojanvärinen ja Nekulle sellanen värikäs <3 Loppuun asti ajateltu ;) ) , ja mulle suklaata ja kissakortti. Sitten oli ihan tajuttoman ohutta Teetee Elegant lankaa vyyhti ruskeena. Mulla alko jo kylmä hiki nousee niskaan että voi apua, jos mun pitää kakkosen puikoilla alkaa tikuttaan! Mutta sitten vyötteen alla oli Knit Pron kaksipäinen koukku koot 3 ja 3,5 ja kortissa luki että huhtikuun teemana on virkkaus *huokaus* ja voisin virkata vaikka huivin... Mä virkkaan kyllä mielelläni ohuttakin lankaa, mutta se neulominen on :(  Kiitos SNY! Oli kiva paketti, uusi lankatuttavuus mulle ja koukku oli hauska kaksipäisenä, kissojen muistaminen lämmittää mua aina ja suklaa...se on suklaata :) Tykkäsin kyllä kovasti ! Ensi paketissa sitten selviää kuka mua on näillä paketeilla muistanut ja voin kyllä sanoa että ei harmainta haisua :D Kuvan paketista nappaan ja laitan esille kun pystyn.

Kävelin siis kaupunkiin ja kävin postissa, ruokakaupassa ja sitten Vapaa Valinnassa ostamassa Karuselliä kun se loppu vähän kesken. Tiedoksi jos joku Novita Foxista tykkää niin sitä saa 1.50 kerä VV:ssa. Ostin yhden kun mieleen muistu se SK:n lammas, josko jotain sellasta yrittäs tikuttaa telkan ääressä, illallahan tulee Ben Affleckin ehdottomasti paras leffa Paycheck. Mä en oikein perusta Benistä muuten mutta tuo leffa sopii sille kuin nappi ots...takkiin.

Minna -huivi on nyt 65 cm korkea. Teen sitä Jussista. Ohjeessa luki et langat huivissa on ollut suunnilleen samaa sävykirjoa mutta mulla ei nyt ihan. Mulla on siniharmaabeigeviininpuna. Mutta kaikki on sellasia kulahtaneen haaleita niin sopii musta ihan hyvin yhteen. Reunat ja hapsut teen sit varmaan sinisestä, katon mitä lankaa on eniten. Kun noita raitoja mietin, niin googlasin kansallispukuja ja kattelin niiden hameiden ja essujen raidotuksia. Aika jänniä yhdistelmiä löyty. Muutenkin puvut on tosi kauniita, varsinkin tummansiniset hameet sopi hyvin mun silmään. En mä itelleni sellasta tahtois, missä ihmeessä mä sitä pitäisin...Mutta jos mulla ois pieni tyttö niin sille tahtosin sellasen juhla-asuksi.

Ja kesäisin pukisin sen merimiesmekkoon. Laps parka :D

Mukavaa aurinkoisesti alkanutta viikkoa!