Nih, ja Nekkuhan on pitkäkarvainen. Olen pessyt sen takapuolen tänään kaksi kertaa. Ressu yritti itse pestä sitä mutta eihän siitä mitään tullut. Tää kuulostaa pahemmalta kuin on, kyllä meillä on silti ihan siistiä ja en voi seurata Nekkua minkään vanan avulla :D Onneksi alkaa olemaan jo ohitse, syötin sille juustoa.

Nih, hiukan arkirealismia täältä meiltä Vilkkilästä.

Sain sähköpostia tuosta kuvanlatausongelmasta. Kiitos vaan huolenpidosta, kuvat oli samankokosia kuin ennenkin, vika oli tällä kertaa ilmeisesti Vuodatuksen. En päässyt päivemmällä yhteenkään Vuodatuksen blogiin, ja Blogspot taas ei päästänyt sivuiltaan pois, piti nakuttaa nuolta tosi monta kertaa et pääsi häipyyn. Onko netissä menossa jokin blogien kapina? Why ou why, mua aina ärsyttää kun nää kiulut reistailee :(

Mutta nyt ainakin saan sen Nallen kuvan tänne, näin ikään

 859397.jpg

Vaatteet on valko-vaaleanpunaiset, ja siis pahasti kesken. Mutta ne on valmiit tänään kello 22 reikäleipä koska sillon meen nukkuun, olen jo nyt niin naatti että ei tosikaan. Toki mun on tsiikattava Pako telkasta ensin :)

Töissä oli jees, toinen päivä jo. Luulen et tää menee ihan hyvin. Kaikki työntekijät on ollu jopa vuosikymmeniä siellä samassa paikkaa töissä niin eikö se ole ihan hyvä merkki? Tiiä vaikka minäkin sieltä eläkkeelle jäisin :D No, eipäs mennä kuitenkaan noin paljon asioiden edelle. Sain seuraavan kolmen viikon työvuorot ja pitää herätä aikasin niinkun tähänkin asti, on siellä muutama päivä jolloin alkaa yhentoista maissa vasta. Mutta pääseehän ajoissa pois, olen neljän viiden välillä kotona. Siinä on illat aikaa neuloa.

Neulomisesta tosiaan. Tekis mieli neuloa paksuilla puikoilla paksua lankaa. Kun kaikki hommat on nyt yhtä takkuamista, niin kaipais jotain nopeasti valmistuvaa. Mutta enhän mä voi kun on näitä hommia kesken ihan liiaksi. Toisaalta, vois niitä joululahjoja tehdä, kun niitähän ei lasketa :)

Meen huomenna kotipuoleen vahtiin siskon lapsosia kun ovat molemmat töissä illat. Sisko houkutti mua puhelimessa että voidaan mennä Virtain Villaankin, voi että, enhän mä mitenkään tahtois ;o) En tiiä mitä Anni on juoninut mun pään menoksi, mutta veikkaan että jonkinlaista leipomista on luvassa. Pitäs alkaa tässä kamoja pakkaileen sitä varten.

Hirveen huono olo kun söin ne loput irttarit mitkä jäi sunnuntailta, jaiks. Mietin et kun aletaan laiharille niin aletaan karkkilakko samantien, joten nää oli viimeset namut pitkään aikaan.Voi olla että saan jonkintasoisen pinjansiemenmyrkytyksen kun napsin niitä sit namujen tilalla, ne on tosi hyviä. Pitää ettiä Samariniä kaapista jos auttas.

Kommenteista:

Sini, niin mäkin tykkäsin siitä tarjottimesta. Ja tajusin kyllä sen tajottimenkin :) Tykkäsin myös tyynyistä.

Jane, mä luulen että olen enemmän sellanen paparazzin painajainen. Ja olinhan minäkin kameran takana, pitäskö mun laittaa tänne jotain kuvia? Noup :)

Niksu, mullekin maistuis ne paistetut silakat -voileivät. Itsas, jos mein rappu jotain kaipaa niin silakanpaistamistuoksua ;) Voi olla, että joudun viikonloppuna ärsyttään naapureitani. Tykkään oikeasti silakkapihveistä ja kermaviilikastikkeesta, mutta harvemmin tulee tehtyä. Josko nyt ois inspiraatioo...

Tiiti, niitä tyynyjä oli muistaakseni sini-ja harmaasävysinä vielä. Ja oi oi, pikaista paranemista flunssista ja lenssuista!

Kengu, kiitos kiitos :) Välillä mietin että onko liiankin rempseää...:D Toivottavasti käsi paranee pian!

Nih.

Kyllä huomaa että on syksy kun kaikenmaailman lenssut ja räkätaudit vaivaa Blogistaniaakin. Itte odotin bussia  villatakissa ja oisin tarvinnut sukkahousut farkkujen alle. Ehkä myös rannekkeet käsiin. Mutta ei se mitään se syksyn tulo, mä tykkään syksystä. Pienenä oli kivaa kun kyläkauppaan tuli koulutarvikkeita, sai niitä ostella. Sorruin mä vähän Hello Kitty -krääsään Tiimarissa tuossa männä viikolla, vaikka en mihkään kouluun ole menossakaan. Ehkä se on kuitenkin sellanen syksyhomma, nuo kynät ja vihkot. Ja ei silleen haaskausta koska kyniä ja paperia tarvii aina.

Aivan erikoinen kysymys tähän lopuksi, mikä mahtaa olla KAPALEVY ruotsiksi ? Uudessa Kotivinkissä oli kapalevystä leikattu kirjaimia, ja serkku tahtois niitä tehdä mutta ei tajua mitä kapalevy on. Paperipäällysteinen uretaanilevy. Jos me ei pian keksitä mitä se on, joudun ostaan sitä Harrasteesta ja lähettään, ja posti ottaa kyllä omansa oli kuinka kevyttä levyä vaan. Tietäisikö Marianne ? Pitäskö mun käydä piipittämässä siellä? Käsittämättömän huonoja kaikki sanakirjat kun yhdessäkään ei ole kapalevyä, sehän on aivan yleinen sana :D

Jos saan valmista ennen kuin Paon sällit valtaa yksiön, bloggaan, jos en saa, bloggaan perjantaina kun kotiudun. Joten siihen asti hei!

 859582.jpg

P.S. Myös Reettaa haukotuttaa.