Määhän olin viikonloppuna Tammisen Temmellyksessä Eräjärvellä. Siis kuuntelemassa musiikkia ja hippaamassa. Nooh, töissä sitten päiväkahvilla hehkutin Mustat Enkelit -yhtyettä että oli just hyvää ja sopivaa musiikkia mun korville, ja että kuuntelin sitä eilen  viel kotonakin samalla kuin neuloin. Yksi työkaverini sitten sano että hän ei koskaan kuuntele mitään sen tyylistä, ja inhoo kaikkee sellasta, varsinkin Iron Maidenia. Toinen toveri siihen että no onhan niillä yksi hyvä biisi, se Thunderstruck.

Mun pieni osittain metallinen (ja erittäin paljon kissankarvainen) syrämmeni hyppäs niin että mun oli oikastava, vedin henkee ja.... että se on kyllä AC/DC:n se Thunder. Ja että Iron Maidenilta vois tietää ja pitää hyvänä vaikka Trooperia. Tai Run to the hills -kipaletta. Niin että jos tarkotat jompaa kumpaa niistä. Tai The Wicker mania. Kun sekin on ihan hyvä. Sitten mä katoinkin jo kaikkien ilmeitä ja räjähdin nauraan koska selvästi olis ollu ihan sama vaikka olisin puhunut hepreaa :D

Olin itte yhtä ulkona sillon kun mentiin uimaan, saunoon ja tanssilavalle ja siellä oli Charles Plogman...Charles mikäääh ? :P Meillä on viisi iskelmää, yksi suomipoppari ja sitten minä. Radiosta vaihtuu kanava monta kertaa päivässä.

Pesin tänään töissä katonrajassa olevia suodattimia ( joo se on just niin peemäinen homma kuin kuulostaakin ) ja käsivarret on ihan kipeet hartioista lähtien. Neulomiset jää tänään väliin mutta ettin yhden sudeksi huopuneen kassin ja teen siitä varmaan tossut. Pitää kattoo löydänkö jostain kaavat, Tilda-kirjassa ainakin on... Mun pitää ennen kasia rykästä kirjastossakin ja ruokakaupassa.

Keskiviikkona mennään  yhdelle työkaverille kylään töiden jälkeen ja samalla poiketaan kahdessa kaupassa, toinen on tämä ja toisen nimeä en muista. Mulla on palkkapäivä vasta perjantaina joten menee enimmäkseen katselun puolelle mutta voinhan mennä sinne uudestaan kun ohitte menen aina kun kotipuolessa käyn. Tai tilata netistä jos on jotain vastustamatonta. Kauppoja enemmän mä odotan kaverin koirien näkemistä, kun oon kuullu niistä paljon juttuja ja vaikuttaa aika hauskoilta ja persoonallisilta tapauksilta.

Telkan ja elokuvien kattelut on ollu aika vähissä viimeaikoina mutta eilen kuitenkin kattelin Babelin. Oli hyvä mutta niin surullinen ja ahdistikin, tuli vähän samanlainen fiilis kuin Crash -elokuvasta aikoinaan. Tässä oli muutenkin jotain samaa. Tänään kattelen Nousukauden, oon nähnyt siitä joskus puolet ja tykkäsin. Miran ja Joonan kanssa saatan mennä kattoon Harry Potterin, sitä ei ole kyllä paljon kiitelty. Mä en ole lukenut yhtään Potteria mutta oon nähny kaikki elokuvat, tykkään niistä kyllä.

Räpelsin tuossa justiin Vuodatuksen hallintasivuilla kun aattelin vaihtaa tuon vuoden vanhan kuvani uuteen. Klikkasin sitten huvikseni Tilastot -kohtaa ja siellä olikin ihan hauskaa tietoa. Esimerkiksi että yhden käynnin pituus on yleisimmin 0-30 sekuntia, mutta yli 15 minuuttisia käyntejäkin löyty. Hakusanalistalla oli sellasia ihmetyksiä kuin ihastua gif, mitä tekisin retikasta ja antiikkinen keittiövaaka. Lista viittaavista sivustoista aiheutti pientä repeilyä :D Siellä oli meinaan myös Käspaikka. Joskus aikapäiviä sitten sain sieltä meiliä että voiko he linkata mun joulukalenteriin kun siellä ois helppoja ja nopeita käsitöitä lapsille. Sanoin et totta kai, mikäs siinä. Niin nyt sieltä sitten on linkattu :D Mun linnunrääpäle :D Muut linkit näytti vievän sitten enimmäkseen blogeihin joiden sivussa pyöri se päivittyneiden blogien lista. Oli ihan uusia blogeja minulle osittain. Pitää perehtyä ja lukea tarkemmin, näytti oikein mukavilta kun äkkiä niitä rullailin. Yksi tilasto vielä niin tätä blogia luetaan eniten iltapäivisin kahdesta eteenpäin, ja piikki on puol neljästä puol viiteen. No, mäkin luen blogeja yleensä sen jälkeen kun tuun töistä, ja sitten vielä pitkin iltaa. Ihan mielenkiintosta tilastoa, en niitä pitkään aikaan ole katsonutkaan.

Ja sitä kuvanvaihtokohtaa en vielä löytänyt, joten nyt ettin sen ja hoitelen noi askareet ja tossukuvaa loppuillasta, ciao!

P.S. Ja kiitos Teijan jättämän kommentin oon päätynyt tuohon kipuapulankaan sen reumalangan sijaan, se vaikuttaa ihan just sopivalta tarkotukseensa, kiitos paljon vinkistä Teija ! Sulla on ihan loistava etunimi ;) Ja kiitos Ammalle tarjouksesta mutta nyt ei tullut kauppoja, ehkä toiste :)

P.S.2 ja vielä  Katia varten nätti laukku tähän loppuun :) Mun jämälankanöttösistä tulee isona tämmönen.

1248708551_img-d41d8cd98f00b204e9800998e