Tulin vain lukemaan blogeja mutta...

Marja, mä teen raidat Poly Blonden raita-aineella. Maksaa Vapaa Valinnassa alle kympin, yhdeksän ja risat. Siinä on mukana sellanen huppu, jonka läpi voi vähän lyhyemmät hiukset noukkia ja värjätä ne tupsut. Sitä valmista raita-ainetta tulee ainakin mulle ihan liikaa, puoletkin riittäs. Mä ite teen niin et erottelen kammalla suortuvan ja laitan aineen siihen. Ei se siitä juuri muihin hiuksiin tartu, voihan ne halutessaan käärästä kelmuun jos on kauhian tarkka :) Annan olla maksimiajan, 45 minuuttia. Ja ihan hyvin on onnistunu. Tietysti taakse on vaikee laittaa, mutta peilien avulla sekin. Ja ei mulle ole niin tarkkaa vaikka ei ihan tasasesti olekaan. Laitan aina jakauksesta lähtemään ne raidat, eli ne on hiukan toispuoleisesti. Yritän huomenna ottaa jonkin kuvan, nenättömän :D (Mulla meni eilenkin varmaan vartti kun piilotin sitä alivuokralaista. Mirja sano et mitään ei näy, joten hyvin onnistu ;) ) En ole ikinä ottanu raitoja kampaamossa, pitkään tukkaan kaikki hommelit maksaa niin hemmetisti permanenteista lähtien. Ja jos meen parturiin niin yleensä meen Rautatiekadun WoMeniin missä on musta edulliset hinnat ja erittäin hyvät kampaajat, voin suositella. Viimeksi en saanu sinne aikaa joten menin Sokoksen takana olevaan kampaamoon ja siellä joku opiskelija leikkas mun rokkitukan ja sain siis alennusta. Ja olin kyllä tyytyväinen.

Jojon kanssa otin uuden kuvaussession lelusta :

 833270.jpg

Se on siis tämmönen. Tuo pallo ei tule tuolta pois vaan sitä voi pienillä tsäpälillään liikuttaa kourua pitkin.

 833273.jpg

Palloa voi sorkkia myös näistä aukoista. Hiiri on keskellä ihan muuten vaan, sillä ei ole mitään tekemistä pallon kanssa :)

Ja Jojo näyttää kuinka se homma pelittää

 833279.jpg

Kyllä meillä ainakin tykätään kovasti. Välillä heilautan itekin pallolle vauhtia ja kissat seuraa pää pyörien pallon menoa, se on hauskan näköstä. Olen nähnyt näitä marketeissa, Vaparissa jne. ja tämä on muistaakseni hankittu Mustista ja Mirristä. Niettä shoppaan...

Villasukka, meillä kans on koko kämppä kisujen vallassa. Verhoissa ei ole kukaan kiipeilly hetkeen, odotan koska Nekku hiffaa sen. Ja leluksi kelpaa mikä vaan, hiuslenksut ja limsapullonkorkit jne. Lomaviikollani Nekku oli naahinut vaaleenpunasen höyhenboani roikkumasta ja kyninyt sen, istuskeli sitten höyhenkasassa. Onhan se mukavan pehmonen istua :)

On on neuleblogikin !

 833276.jpg

Morjes.