Taidan perustaa tukiryhmän anonilleille kun viihtyvät täällä niin hyvin. En tiennytkään että olen niin uhkaava että  pitää pelko persiissä nurkan takaa huudella jatkuvasti. Whatever floats your boat.

Esittelen paketit vasta huomenna kun ovat perillä. Sini ainakin on täällä sissimässä niin jääköön huomiselle ;) En tiiä käykö sitten SS -kohteeni täällä...mutta en riskeeraa. Tuli niistä nyt jonkunmoiset paketit.

Minäkin sain tänään paketin Satulta, love.

 1023009.jpg

Näytin Pussaa kokkia! -pyyhettä Samille. Sano että anna ruokaa ensin. Vaaleenpunanen systeemi on muistikirja (tykkään tuosta reikäkoristeesta kannessa), kukkanivaskasta saa vedettyä sellasta isoa ruusuketta, sininen on kynttilä kuppeineen, hilettä, lepakko on heijastin, vihreen leppäkertun saa pyykkipojalla kiinni johonkin, sininen ja vihree ympyrä on magneetit. Ja sit teetä. Kiitos Satulle kivasta paketista, varsinkin pyyhe on hauska :)

Viikonloppu meni hirmu nopeesti niinkuin aina kun on mukavaa. Perjantain venyin kämpillä ja lauantaina olin ostoksilla

 1023019.jpg

Nää on mulle ja

 1023021.jpg

nää äiskälle. Se on nyt ihastunut tuohon Fritidsgarniin.

Ostin muutaman joulupaketinkin, alkaa oleen aika hyvin hanskassa jo.

Iida ja Joonas tuli lauantaina yökylään. Käytiin kattomassa Rottatouille ja oli kyllä tosi hyvä, suosittelen. Nähtiin samalla vähän Tampere Unitedin bileitä Keskustorilla ja käytiin Mäkissä. Kämpillä Iida enimmäkseen istu koneella Reettan kanssa ja Joonas kikkaili Diabolon kanssa, Nekku oli siitä kauheen kiinnostunut. Sunnuntaina tehtiin vähän helmihommia, Reetta on tässä mannekiinina

 1023031.jpg

 1023051.jpg

Pieni Madam -ilme tuossa jälkimmäisessä. Mäkin tein helmistä jotain mut kattotaan sitä kuvaa sitten myöhemmin ;)

Eilen sitten loppupäivä meni melkein maatessa, pieni räkätautui täällä meneillään. Kissatkin oli väsyneitä kun piti niin vieraita viihdyttää, Nekku maata retkotti lattialla, muut oli sievästi kerällä. Makasin ite ja katoin telkkaa. Kyllä mä siinä jotain kutimia käsis pyörittelin mutta en saanut oikein mitään aikaseksi. Mun pitäs tehdä yksi kolmiohuivi nopeesti valmiiksi, jotain pitsineuletta. Mikähän olis nopea malli ? Fifi kolmosen tein viimeksi, vois olla nyt joku muu. Sen huivi pitäs olla valmis...itseasiassa kolme viikkoa sitten :)

Muuta hyvää niin Olli soitti kans eilen ja sano muuttavansa takasin Tampereelle, taputin kovasti pieniä käsiäni sille uutiselle. Kovasti olen Ollia ikävöinyt kun siitä on sata vuotta kun viimeksi näin. No, itsas vähän yli vuosi mutta anyway.

Toinen hyvä juttu että työvuorolistan mukaan mulla on messulauantai vapaa, joten pääsen Pirkkahalliin juuri lauantaina. Perjantaina en ehtisi, ja sunnuntai taas on aina...sunnuntai.

Kommenteista, niin Kolmasnainen, olenkin menossa kotio varmaan sillon Isänpäivänä. Äiti ei voi tulla tänne yökylään kun on killeille allerginen. Sää kirjotat aina niin hauskasti, nytkin tuo iskän tyttö :)

Sini, varsin mielenkiintoinen uni. Ei muuta kuin tuutte Sannin kanssa tänne, mennään hippaamaan. Mä en tiennytkään että mein talon alakerrassa on sähkölaitos ja kirppis, aina sitä viisastuu :D

Niksu, minäkin mietin miksi suklaassa lukee sport, se on hämmentävää. Mutta hyvää se oli, luki mitä vaan. Ja se lehtikortti oli siis Villapallolta (kissat muuten on hämmästyttävän kiinnostuneita sienilangasta, mun pitää aina jemmata se jonnekin ja silti ne aina sen löytää)

Sarda, olen nähnyt Vaakapeittohaasteen ja mun piti tänä vuonna neuloa yksi. Saa nähdä ehdinkö, no ensi vuonna sitten jos ei nyt.

Mitäs mun vielä piti...niin, kiitos vaan empatiasta tässä anonillittäjä asiassa. Mulla kyllä hermo kestää kaikenmaailman huutelun ja nimittelyn niin kirjallisesti kuin livenäkin. Itseasiassa mua enimmäkseen hymyilyttää nää anonillittämiset, nillittäisivät edes kunnolla. Sitten kun ämmät käy tukkaan kiinni tai iholle niin se on sitten eri juttu. Ja Blogistaniassahan se on mahdotonta. Onhan näitä ollut, baareissakin joskus joku ämmä tulee veen hoota hönkiin naamalle. Sen ymmärtäisin, jos jotenkin provosoisin, mutta kun ei mun tarvi tehdä mitään. Mun olemus sitten varmaan ärsyttää, istun liian suorassa tai olen väärän värinen :) Uhka kuitenkin. Koskaan en ole vielä kunnolliseen lähikontaktiin joutunut, enkä herravarjele toivottavasti joudukaan. Orivedellä oli pari läheltä  piti tilannetta, mutta siellä pätee muutenkin sellaset viidakon lait että oksat pois.Oli mitä oli, kyllä mä pärjään, koska tunnetusti komiat pärjää aina :D

Iloista alkanutta viikkoa!