Jaa-a, mun kävijälaskuri (niin kuin monen muunkin laskurit) on mennyt takaperin viime yönä. Mulla oli muistaakseni lukema yli 45 000 (koska katsoin että ei ole 50 000 enää kovin kaukana) mutta tänään lukema oli 38 700 ja laskuri.net sivuilla oli teksti :Palvelu on lopetettu. Kiitos kaikille Laskuri.netiä käyttäneille.

Juu kiitos vaan teille ittelle...Vaihdoin toisen laskurin ja laitoin alotuslukemaksi 44 800 kun en tarkkaan muistanut, mutta en nyt ainakaan itse ole lisäillyt niitä kävijöitä sitten...No, väliäkö tuon. Arvotaan sitten kun arvotaan... Jos joku muukin haluaisi vaihtaa laskurinsa ja laittaa ne vanhat oikeat lukemat uuteen laskuriin niin tämä on helppo sivu tehdä se http://supercgi.muuri.org/ .

Kassi on valmis !!!! Mutta kameranpatterit on latauksessa joten kuvia myöhemmin.

Kirjotin taas hakemuksia. Mua rupee itteenikin jo naurattaan mihin kaikkiin hommiin mä haen. No, mä teen melkeen mitä vaan mihin työhön käyn. Tärppäis nyt edes joku. Osa on pitempiaikasia töitä, osa kolmen kuukauden kesäpätkiä, no matter to me. Johonkin väliin kun jalkaansa saa niin kyllä se siitä...

Posti tuli....hetki....

Pari laskua, ilmaisjakelulehtiä ja uusi Kotivinkki...kiva. Taidan perehtyä niihin ja sählätä täällä sitten myöhemmin lisää.

Moikka moi, kuten Sami sanoo :)