Jos emme siivoaisikaan tänään. Heräsin puol 4 yöllä sellaseen vekkuliin tunteeseen et ihan kuin oksettas. Ja sitten pitikin mennä jo vessaan. Erikoista. Olin illalla ihan ok ja ei nytkään särje, mutta pötsi ei tykkää mistään. Voin kyllä hommailla täällä kämpässä, mutta en uskalla lähtee sitä varastoa siivoileen, ainakaan nyt aamupäivästä. Kun ei pahenis tästä.

Pupuhuppari on  Novita kevät 2006 ekstrasta ja se on Palmalangasta neulottu siinä, tuota kysyttiin. Ja kyllä, onhan se tosiaan hassunnäkönen vaikka huppu ei päässä olisikaan :) Mulla oli se eilen päällä ja farkkutakki ( mä rakastan mun farkkutakkia !!!!!!! Ekaa kertaa päällä tänä keväänä, jei ! ) ja Mira heti sano et mikkä pupunkorvat sulla siellä roikkuu.Ja joku laittoi korvat solmuun, se vaikutti mun kuuloon heti :D Äääh, ei aina tarvi olla niin vakavaa.  Neuleissa harvemmin on tullut vastaan  mitään kauheeta revittelyä. Yleensä on kaikki mallit niin klassisia ja ajattomia. Toisaalta , kun neuleissa on aina melko kova työ, niin onhan se hyvä että neule on mahdollisimman ajaton ja pitkäikäinen. Kyllä mä niistäkin tykkään yleensä. Toisaalta jotkut neuleet on niin tylsiä että en voisi niitä ikinä kuvitellakaan neulovani saatikka pitäväni. Toisaalta taas mikään ei ole niin kotoista kuin harmaat perusvillasukat. Millon missäkin fiiliksessä.

Mulla on punasävyinen Hello Kitty kassi kesken. Tulee erilainen kuin edellinen siis, otin eri mallin Kittyn päähänkin. Neuloin sitä eilen telkkaa katellessa ja huomasin sitten vasta et tulipa aika litteä pää. No, en ala kyllä purkaan. Katon jos se käy noin tai kikkailen jälkikäteen jotain. Ei kai ne aina niin samanlaisia tarvi olla, tämä on sellanen pula-ajan Kitty.

No niin, kuvasta näkyy mitä teen seuraavaksi. Moi.

 451039.jpg