Mun piti tänään olla hausfrau ja tehdä kauheesti hommia kotona, kotitöitä. Ripotella joulukoristeita ja laittaa joulupyyhkeet ja sen sellasta. Ja olen mä sellanen ollukin, mutta Buranan voimalla, päätä alko pari tuntia sitten jomottaan oikein kunnolla. Ja tuntuu koko ajan että väsyttää hirveesti, nukuin kuitenkin kunnolla viime yön.

Etten olis tulossa kipeeksi, en millään ehtis.

Lainasin eilen elokuvan Reign over me ja tykkäsin vaikka olikin vähemmän hilpeä.

Ihanasti tullu tuota lunta, heti mukavamman näköstä. Pysyis nyt vaan maassa et ois joulunakin.

Pitäis kipasta vintille hakeen ne joulukamat ja se virkattu lampunvarjostin jonka alotin kaksi vuotta sitten :D Jos senkin sais tupellettua valmiiksi ennen vuodenvaihdetta. Löysin sen jutun millä sen saa kiinni lamppuun nyt siivotessa ja tuli se mieleen et keskenhän se on. Niinku moni muukin neulomus. Luin vuosi sitten kirjottelemiani juttuja ja mun olis sen mukaan pitänyt tehdä tänä vuonna kaikki ufot valmiiksi, Knittystä I do ja kirjoneuletumput.

No, tein kirjoneulepipon, oon saanut pari ufoa puikoilta mut toisaalta niitä on tullu muutama lisää jotka on vain vähää vaille valmiina tosin. I do:lla ei ole kiire ja toisaalta en ole vielä siihen sopivaa puhtaanvalkosta lankaakaan löytänyt. Meinaan nyt alkuvuoden panostaa ihan oikeesti noihin keskeneräsiin ja eikös se Hamsterikuukin ole niin jos sais lankakoppaa pienemmäksi.

Ois kiva jos kotona olis vaan pieni perusvarasto lankaa sitä varten jos tulee inspiraatio ja kauppa ei ole auki. Ja sitten hakis kaupasta aina vaan sen tarvittavan määrän jotain tiettyä työtä varten. Niin ei tulis tämmösiä kuutiometrejä lankaa säilytettäväksi. Ihan tilankäytön kannalta siis. Ei mua haittais vaikka mulla olis 300 kiloa lankaa jos se vaan olis kivasti varastoituna niin et sieltä sais otettua aina tarvittavan helposti ja varsinkin löytäs sen. Mulla on nyt 10 kotilaatikkoa tai isompaa laatikkoa lankaa ja kaksi paperikassillista jämiä, ja ne on aina levällään tuolla nurkassa. Kissat makoilee ja tuuhostaa siellä jatkuvasti, parasta aikaa Reetta makaa Jussien päällä selällään, näyttää kyllä tyytyväiseltä. Välillä menee hermo ja mietin et heitän koko varaston jätesäkkiin ja roskikseen.

Ja seuraavassa hetkessä se 30 gramman akryylinen jämäkeräkin on hirveen rakas, onhan se niin nätin värinen :)

You know what I mean? :D

Ehkä mun pitäs käydä varasto taas läpi ja ihan suunnitella mitä niistä teen. Jämäkerille mulla on kyllä jo suunnitelma, mutta se vaatii sen i -cord putkivempaimen mikä on edelleen kaupassa. Ja sit kun keskeneräset tekis ja Seiskoista sais sukkia tai tumppuja ensi jouluksia, Roseet vois käyttää polvekeraitahuiviin , Villapallon luxuslangallekin löyty jo ehkä kiva malli ja niin ees päin. Mutta sitten tulee aina uusi kerä ja uusi malli ja nää vintagelangat vaan jää.

Mutta en mä sentään keräile sähköurkuja niin kuin yksi tuttuni :)

No niin, töihin taas, johan tässä sai vartin jo istuakin. Mukavaa päivänjatkoa :)