Terkut kirjaston koneelta, kotona on nettiyhteys jossain, en tiedä missä. Soitin ja fiksaavat sen kun voivat. Vika ei ole siis minun, ja lasku on maksettu, senkin tarkistin. Yleensä Wlan on ollut nopea niin ehkä jo maanantaina.

Nyt on sitten aikaa siivota ja pyykätä :( ja neuloa :) koko viikonloppu. Ja tehdä kortteja, paketit ei menny postiin tänään mutta maanantaina, anteeksi...

Kännyyn tuli tekstari et Vogue Knitting, nykyään Designer knitting ( vai-mikä-se-nyt-oli ), on noudettavissa. Noudin sen sitten. Yksi valkonen paita oli kiva ja ehkä se kirjoneuletakki. Mua närästi tuo nimenvaihdos niin etten pystyny oleen objektiivinen...Pitää selailla sitä vielä. Palmikoita näkyi olevan runsaasti ja mä en sit mitenkään...hermo riitä niiden apupuikkojen kanssa toimimiseen, mutta toki nättejähän nuo neuleet on, en minä sillä.

Sunnuntaina alkaa Hamsterointi, ihanaa! Mä alotan varmaan boksereista. Samoin mietin sitä takkia et jos teenkin tuon DK :n kirjoneuletakin enkä sitä SK:n takkia...pitää nyt vielä miettiä. SK:n olis helppo ja kiva, tuo DK:n on vähän vaivalloisempi mutta kiva.

Mukava jos kissapostaus kelpasi, hauskoja oli kommentitkin !!! Mikron valoa räpsyttelevä kissa ja kaikki :D Työkaverin lapsella on Martti -niminen kissa, josta aina kuulen juttuja. Nyt uhkailen Nekkua aina kun se ilkeilee et nyt lopetat tai käy Martit* ! Ei oikein toimi mutta yritän kuitenkin.

Yritän tänään ja huomenna tikuttaa Revontulen valmiiksi. Meen rivillä 70 muistaakseni, joten pitäs onnistua.

Nyt mä tulostan parit ohjeet ja meen kotio kaupan kautta, mukavaa viikonloppua!

* Martista ei ole enää isiksi kenellekään.