Olen tehnyt virheen. Sen virheen nimi on Hei-jouluunhan-on-vielä-monta-päivää-aikaa-mähän-ehdin-neuloon-paketteihin-vielä-vaikka-mitä.

En suosittele, mutta veikkaan etten oo ainoa tuohon virheeseen sortunut. No, eipä mulla tässä muutakaan tekemistä.

Kävin kylällä ( anteeksi Tampereen keskustassa ) ja mulla oli se Pi -huivi päällä. Sokoksessa joku nainen tarras siihen ja venytteli ja levitteli sitä et mites tää on oikein tehty ? Sitten selitin suunnilleen ja se naputteli niitä ohjeita kännykkään muistiin. Oikeesti se on niin helppo että mä veikkaan että se täti onnistuu jos on yhtään neulonut. Mutta kyllä mua hymyilytti kun pistin pussiin mandariineja ja se täti samalla oli siinä. Varokaa sitä tätiä kun kylällä liikutte :)

Olen virkannut myös isoa piparisydäntä. Vähän vaihteluna noihin oikeisiin ja nurjiin silmukoihin. Olen myös raivokkaasti harjannut tumpuista kissankarvoja irti. Ne tarttu niihin huovutettaessa. Turha sanoa että ne tumput on valkoset, kissankarvat mustia. Olen tosi pahoillani jo näin etukäteen :(

Kalenterissa alkaa loppu häämöttään, tsemppiä loppumetreille ! Mun kalenterineulonta on saanut väistyä näiden kiireisempien edestä, teen sen sitten jossain vaiheessa loppuun.

Nyt taidan kokata jotain ruokaa ja sitten tartun puikkoihin. Nää on todella melkein last minute knitted gifts :)