Unohdin eilen kirjottaa tästä laihiksen (elämäntapamuutoksen !!!) kulusta. 4200 grammaa on lähtenyt, eli 5,8 kg vielä pois ja aikaa kolme kuukautta. Viimeset kilot tulee oleen sitkeessä. Mutta jatkamme harjoitusta ja olen luvannut itselleni ruisleipää hiukan joka päivä. Mutta ei vaaleeta. Ehkä jotain oikein jyväistä ruiskauraseka-leipää vaaleeksi leiväksi, mutta ei vielä. Katsotaan ensi kuussa. Ja onko vaikeeta, niin ei . Tekeekö mieli jotain, niin näitä kestosuosikkeja suklaata ja nachos + juustodippi :( Mutta nyt ei lipsuta.

Olen hämmästynyt että olen näin jo hereillä, mutta ei vaan nukuttanut kuitenkaan. Liikaa asioita taas mielessä. Juuri sopiva hetki pölliä Ninan blogista lista

10 satunnaista asiaa minusta

*Olen ostanut kotimaisia ja ulkomaisia häälehtiä vuodesta 1994 ja säilyttänyt ne kaikki ( puolimetrinen nivaska )

*Olin nuorena New Kids On The Block-fanaatikko :D

*Minulta on paikattu vain yksi hammas

*Tykkään hävyttömistä vitseistä

*Nuorena kävin ratsastustunneilla

*herkkuleivässäni on päällysteenä paistettua sipulia ja sinappia

*pienenä halusin balettitanssijaksi

*olin yläasteen tet-jaksolla kampaamossa ja tk:n vuodeosastolla

*tykkään löpistä puhelimessa

*saan kesällä pisamia

9 tapaa voittaa sydämeni

*hyväksyä minut sellaisena kuin olen

*hyvällä huumorilla

*suklaalla ;)

*luotettavuudella

*yllätyksillä

*empatialla

*sympatialla

*olemalla oma itsensä

*kissakolmikkoani huomioimalla

8 asiaa, jotka haluan tehdä ennen kuin kuolen

*matkustaa Dubliniin

*mennä naimisiin

*saada lapsia

*olla hoikka :)

*muuttaa Tampereelle

*tulla mummuksi

*kirjoittaa kirjan

*asua omakotitalossa

7 tapaa ärsyttää minua

*olla ylimielinen

*olla epärehellinen

*olla myöhässä

*olla epäluotettava

*olla besserwisser

*olla minä-minä-minä

*olla mielistelevä

6 asiaa mihin uskon

*ystävyyteen

*veri on vettä sakeampaa

*anteeksiantoon

*lopussa kiitos seisoo

*rakkaus on ikuista

*perhe tulee ensin

5 asiaa mitä pelkään

*sairastumista, varsinkin toisten

*pimeää

*yksinäisyyttä

*onnettomuuksia

*käärmeitä

4 suosikkitavaraa huoneessani

*valokuvat

*langat

*televisio

*sänky

3 asiaa,jotka teen joka päivä

*hoidan kissoja

*pyörin netissä

*katson televisiota

2 asiaa, jotka haluan tehdä juuri nyt

*mennä takaisin nukkumaan

*syödä suklaata

1 ihminen jonka haluat tavata nyt

Ninan. Simply the best. Ja...

 Minun ystäväkseni ei pääse kuka tahansa,

 mutta sinä olet tarpeeksi kaheli täyttämään vaatimukseni.

Nih. Rattoisaa päivää kaikille.

              372602.jpg