Ystävälliset ihmiset, kiitos kommenteissa olleista hintatiedoista...! Mutta minä ehdin jo tilaan sen SSKK:sta. No, ei voi mitään. Tällästä se on. Niiden nettisivuilla on muuten skapa missä sen kirjan voi voittaa, vink vink :)

Olen töihin menos, mut poikkesin työpaikan kirjaston koneelle sissiin Ninan kuulumisia. Ehdin huomenna koneelle paremmin sit rähjään :)

Mut nopeesti voin kertoo et Sophie näyttää omenalta ! Just believe it :) Neuloin siihen ohjeesta poiketen läpän kans ja ruma kuin mikä siitä tuli siitä läpästä. Leikkasin sen lehden muotoon, ja nyt se näyttää omenalta koko juttu. Ei se mitään, tykkään omenoista. Pitäs vääntää se ohje isommaksi et sais sellasen ison Sophien.

Oon piirrelly sitä omituista kietastavaa huivia, melkeen ympyrää. Hankalaa hankalaa. Mutta ratkasu lähenee koko ajan.

Kissoille posti toi kusihiekkapaketin viivakoodeilla kerätyn kissatunnelin,se rapisee inhasti, joten Reetta pelkää sitä. Roope ja Rasmus makailee tyynesti rapinan keskellä. Minä oon vaan neulonu iltasin, ja ommellu nappeja, nauhoja, tarranauhoja ja silmiä, mutta siitä lisää huomenna.

Työt kutsuu neljän minuutin päästä, eli moi!