Kävin siellä uudessa lankakaupassa. Olipas ihanan paljon lankoja ja puikkoja ! (Eikä mitään valitettavaa mistään :) ) Hillitsin kuitenkin itteni ja ostin vain kolme harmaata Lett-Lopia kun en osannut päättää sen tarkemmin ja ei mitään erityistä tarvettakaan ollu millekään langalle. Mutta musta tuntuu, et ainakin äidin joulupaketti lähtee sieltä kaupasta, siel oli muutamia just mein äidinnäkösiä keriä :) Mulle pukki tuo sieltä ainakin sellasen hienon virkkuukoukun ja sitten veronpalautus tuo vyyhdin tai kaksi ( mä olen tuhlannut mielessäni veronpalautukseni jo kolmeen kertaan...eikä se ole vielä edes tilillä :) ).

Kotimatkalla yllätyin iloisesti kun näin entisen työkaverini sattumalta bussissa. Hällä oli sellanen lämpösennäkönen harmaa-punaraidallinen villapaita ja villapaidan sisässä piukea iso vauvavatsa ! Saavat jouluvauvan, ihanaa <3

En keksinyt Freedon Spiritille vielä mitään kohdetta joten otin sen harmaasävysen hahtuvakiekon minkä kotiutin messuilta ja aloin neuloon nallekaulaliinaa Marie Claire Ideesistä, siinä oli nyt aika paljon kaikkia nallejuttuja. Se ohje on ranskaksi  ( lapsille 2-8 vuotta :D ) mitä mä en juuri ymmärrä mutta kuvasta näkee oikein hyvin. Se on joustinta 1 oikein, 1 nurin,  mutta mä teen aina oikeeta ja kuvionkin vähän pelkistettynä. Se on hyvällä mallilla jo niin ehkä huomenna saan sen tikutettua loppuun jos ei ole hirvee jysäri. Aika lyhyt siitä varmaan tulee kyllä, mutta katsoo nyt.

Meinaan nyt siivota kämpän ja käydä suihkussa, ja suunnistaa sitten kaupungille feikkiturkissani serkun kanssa hummaileen. Mukavaa viikonloppua!  Adjö!

 2081066.jpg