Tänään aamulla ei ollu kivaa, heräsin ilman oikeaa kättäni. No se oli kyllä vaan puutunut :) En tahtonut päästä sängystä ylös, ja aivan kuin olis ollu joku piikki lapaluussa. Ihan hirveetä. Jouduin peseen hampaat harja vasemmassa kädessä. Mietin että pääsenkö töihin ollenkaan. Menin kuitenkin, ja kyllä se käsi siitä vetreyty iltapäivään mennessä. Mutta on lapaluu kyllä vieläkin kipee. Onko tää jotain varottelua hiirikädestä, ei kai... Mutta inhottavaa oli ja on. Mulla piti olla kutomisviikonloppu :(

Ensi viikko vielä töitä, ihan jees. Näin ne jatkuu viikko kerrallaan ihmisten sairaslomat. 

Oon neulonut, ja virkannut, huomenna kuvaan päivänvalossa noita systeemejä. Oon ostanut lankaa vähän salaisia systeemejä varten. Laitan ne tuonne tammikuulle sitten myöhemmin kun en nyt oikein voi.

SNYykin sitten on tiedossa, se kohde. Ihan jees, en siitä sen enempää tässä, teen asiasta oman sivun ja klikkaan sen julkiseksi sitten kun SNY on ohitte... Oma SNYynikin on kommentoinut. Käsitin että ensimmäistä kertaa täällä mun blogissa tai sitten vedättää mua kympillä :D Moi vaan, SNY !

Kommenteista.... Nasukirjahommeli. Avauduin siitä Sinille ja eihän mulla ole mitään hätää, se olis vielä hullumpi kuin mää :) Kolmasnainen, joudut odottaan kissatarinoita siihen kun saan killeistä uusia kuvia. Ne ei meinaan ole tehneet mitään erityisen mainittavaa viime aikoina. Paitsi sotkeneet. Ja joku oli avannut jääkaapin...mutta sen tarinan loppua ette halua tietää. Siihen liittyy margariinirasia ja jonkun varpaanvälit. Nooh Paula, ei tuo Colin ehkä ole ihan sun makuinen mies :) Mutta mä lupaan laittaa tänne Lordin jossain vaiheessa, ihan for your eyes only ;) Ja mää tosiaan lähetin ne reseptikortit, joista tuli aika yök, niin viimesenä mahdollisena postituspäivänä. Mutta ilmeisesti ne piti olla perillä jo sillon...Kyllä mua vähän hävettää mutta onneksi en ollut ainoa mattimyöhänen. Yritän parantaa tapani ja olla jättämättä ihan viimeseen päivää ja hetkeen kaiken. Mutta se on vaikeeta. SNYyn kohdalla on nyt sopiva väli vähän skarpata. Mä yritän olla mukava SNY.

En oo lukenut blogeja hetkeen, siinä on kahlattavaa ja kommentoitavaa viikonlopuksi. Mutta nyt mä vedän tirsat ja huomenna bloggaan vain kuvin ja kuvatekstein.

Mukavaa viikonloppua!