olisiko kellään sitä vaaleenpunasta Novitan Rosemohairia myydä? Ei todellakaan tarvi koko kerää, ehkä neljännes korkeintaan? Värjäyserällä ei väliä.

Olen nyt ravannut Tampereen läpi ja en löytänyt ( joku neuloja oli Jokisella hienossa kaulaliinassa, pongasin! ). Ideaparkin minitokmannimanissa sitä saattas olla mutta ei mulla ole sinne mitään asiaa muuten niin en viitsis lähtee... Enkä nettikaupoista etsimään. Jos jollain on niin mielelläni vastaanottasin ja tietysti lähettäsin jotain takasin tai maksasin...wtp miuku jippii piste fi  Multa on satakertaa kysytty mistä tuo wtp tulee niin se on Winnie The Pooh :D

Kävin kaupoilla siis, sitä uimapukua etsin. Löysin sellasen perusmustan ja edullisen, kun en mä tartte mitään merkkiuikkaria. Kassalla hämmästyin lisää kun hinta oli lapusta vaan puolet, ne oli tarjouksessa, en tienny. Hyvä etten kävelly takasin ottaan punasenkin :) Anyway, nyt on uikkari. Ja kauhee ällötys omia reisiä kohtaan kiitos sovituskopin peilin :(

Silti syön nachoksia ja juustodippiä, toivoton tapaus...

Mulla oli se uusi paita päällä, alla hihaton toppi, päällä sallanen sateenkestävä takki. Koska ulkona on maaliskuun keli niin olin hiestä märkä kun pääsin kotio. Eli se paita on myös lämmin. Juuri sopiva siis Suomen kesiin :)

Tänään en oo neulonut kun en oo ehtinyt mutta onhan tässä iltaa jäljellä. Nyt mä eka syön nää nachot loppuun ja kuuntelen Kissiä, sitten on tikutuksen vuoro.

Kiitos ja hei.