No ei vieläkään, mutta kaarrokkeessa mennään ihan lupaavasti. Olisi ehkä jo koko kaarroke valmis, mutta lähdin hetkeksi  baarin Miralle rupatteleen kaheksan maissa ja sitten kello olikin jo puoli kaksi :D Mutta maailma on taas paljon parempi ja huomenna neulon sen kaarrokkeen loppuun. Kuinka jokin neule voikin olla noin vastarannan kiiski ????? Jotkut neuleet valmistuu niin nopeesti ja niitä on koko ajan kiva tehdä. Mulla on ihan väärät välineet. Ja kostoksi meinaan neuloa takin uudemman kerran jossain vaiheessa paksummasta langasta ja yksivärisenä. Pakkohan se on edes jotenkin selättää, ettei jää kummitteleen tämä ainokainen. Onko teillä jotain vastarannankiiski-neuleita, jotka on ollut jotenkin kenkkumaisia tai jotenkin vaikeita? Olisi kiva kuulla minkä nimisiä, että osaan kiertää kaukaa sellaset :) ??? 

Väsyttää ihan hirveesti ja palelee kun kävelin tuolla pakkasessa kotio. Avasin kuitenkin koneen että sain luettua päivitetyt blogit. Olen ollut vähän huono bloggaaja kun mitään valmista ei oikein ole ilmaantunut ja kehnosti olen ketään kommentoinut, mutta ryhdistäydyn tästä kyllä. Lukenut kyllä olen, ja klikkaillut lisää blogeja seurattavaksi monelta saralta, käsityö/taksi/sisustus/ruoka... Hirmu mielenkiintosia ja hyvinkirjoitettuja löytöjä upein kuvin.

Yhtäkään vaaliblogia en ole lukenut enkä lue. Ei jaksa oikein kiinnostaa lukeminen enkä telkastakaan meinaa katsoa yhtäkään paneelia. Olen aina äänestänyt perstuntumalla, ja sillä tavalla mennään vastakin. What ever.

Laitan kellon soittaa puol ysi ja meen nyt nukkuun. Huomenna viimeinen  erä takki vastaan minä ja meinaan voittaa kuus nolla. Öitä !