Olen nukkunut noin 100 tuntia, hirveä kamala väsy. Päivällä käväsin mesettämässä ja kun ysiltä oisin blogittanut niin netti ei pelannu. Kokeilin uudestaan yhdentoista jälkeen ja sit pelas. Niettä blogataan nyt... :)

En ole neulonut yhtään ! Kyllä mun piti, mutta sitten rupes nukuttaan niin nukuin. Huomenna sitten neulon niin pitkälle kuin lanka riittää, voi olla että se ei riitä. Lisää saa kuitenkin kaupasta.

Halimittariin on tullut kovasti halauksia viime aikoina. Kiitos että halaatte ja olette niin kilttejä mulle vaikka oikeesti en ansaitsisi blogikiukuttelusta kuin tukkapöllyä ! Mietin itekin miksi mua otti ja ottaa edelleen niin hermoon tuo asia. No se vaan ottaa, en voi sille mitään. Pienet on murheet, mutta nekin saa tämmöset mittasuhteet jostain syystä.

Iloisimpiin asioihin. Tilkkutassut-blogista oli jätetty mulle kiva kommentti. Menin vastavierailulle ja voi että, olipa siellä ihanannäköstä porukkaa !!! Käykääpä tekin moikkaamassa veikeitä kisuja. Laitoin sen tuohon sivupalkkiini kun tykkäsin kovasti ja haluan vierailla useasti nyt kun sinne osasin mennä.

Mitäs sitten...hmm, huomenna on siivouspäivä ja lukemispäivä, lainasin kirjastosta Nick Hornbyn Uskollinen äänentoisto -kirjan, koska tykkäsin kovasti siitä elokuvasta . Ja sitten lainasin taas Virkkaajan käsikirjan ja  Huovutuksen uudet ideat vaikka en varmaan ikinä saa aikaiseksi huovuttaa mitään muuta kuin neulottuja systeemejä. Paitsi nyt olen vahingossa huovuttanut yhden kaupasta ostetun villapaidan pesukoneessa. En tiiä miten, se on varmaan ollut alimmaisena tai jonkun lakanan mutkassa. Mutta nyt se on huovutettu pieneksi ja kankeeksi. Olisi tarvetta sille Kuinka villapaita paloitellaan- kirjalle . Onneksi pusero oli jo vanha ja muistaakseni maksoi vaan 100 mk aikoinaan. Niettä ei suuri menetys.

Jeps, poistun tästä mesettämään ja kommentoimaan blogeja, hade så bra !