Tänään on sellanen päivä että ei pysty keskittyyn mihinkään.

Mutta mä kävin kaupassa ja olen tehnyt niitä arpajaisjuttuja. Lyö vähän tyhjää välillä...oon pitänyt sitten taukoja ja nuokkunut tässä koneella. Olin rohkea tyttö ja soitin Tampereelle toiseenkin paikkaan ja sain haastattelun perjantaille, nyt eka on 14 ja toka 17.15. Ja sitten lähetin sähköpostia kolmanteen paikkaan että jos on mahdollista niin tulisin perjantaina haastatteluun...en tiiä miten he ehtii sit, mutta pitää yrittää.

Tykkään graavi- että kylmäsavulohesta. Nam ! Se on kuitenkin niin tyyristä minusta että ei sitä voi usein syödä. No anyway, mulla oli voikkarileipä koneen vieres ja menin hätisteleen Reettaa kaiteelta. Kun tulin takasin, oli leipä jäljellä mutta lohi kadonnut. Rasmus oli käyttänyt tilaisuuden hyväkseen ja kun kurkkasin sängyn alle niin siellä piti piknikkiään. Hänellä ei ollut ruutukassia :D Röyhkeä pikku katti ! Mutta minkä sille tekee, ei kisunkaan suu tuohesta ole... Näin meillä. Mulla särki viikonloppuna varpaitten nivelet ja äite sano et suolakalan syöntiä pitää vähentää. Ei tämä nyt mitään kihtiä ole, vielä ainakaan. Mutta en osaa sanoa mistä se varpaitten särky johtu, ihan hyvät kengät mulla oli ollut jalassa.

Olin lähdössä tuossa kirjastoon mut sit muistin et se menee kolmelta tänään kiinni. Joten ei kirjastoon, huomenna sitten.

Sinillä oli kysely-meemitys blogissa

1. OIKEA NIMESI : Teija

2. GANGSTA NIMESI: (ekat 3 kirjainta etunimestä plus izzle) Teiizzle

3. ETSIVÄNIMESI: (lempiväri ja lempieläin) Valkoinen Kissa

4. SAIPPUAOOPPERANIMESI: (toinen nimesi ja tämän hetkinen sijaintipaikka) Maarit Orivesi 

5. STAR WARS NIMESI: (ekat 3 kirjainta sukunimestä, ekat 2 kirjainta etunimestä, ekat 3 kirjainta äidin tyttönimestä) Läyteuus 

6. SUPERSANKARINIMESI: (toinen lempivärisi, lempijuomasi) Sininen Kokis

7. IRAQ-NIMESI: (1. kirjain etunimestä, 3. kirjain sukunimestä, mikä tahansa kirjain toisesta nimestä, 2. kirjain äidin tyttönimestä, 3. kirjain isän toisesta nimestä, 1. kirjain siskon/veljen nimestä, viimeinen kirjain äidin toisesta nimestä) Tytuata

9. INTIAANINIMESI: (lempiväri ja lemmikkisi nimi) Valkoinen ( sama lempiväri taas vai?) Roope

Ja tästä oikeesti puuttui numero 8. Olipas siinä, piti oikein miettiä välillä...Kuka näitä meemejä oikein keksii ???? Koko ajan menee hullummaksi :D 

Gangsta-nimen voi kattoo myös täältä , minä olin Crouching Red Snappa. Mulla on myös sellanen gangsta-nimi kuin Teyah aka Da Black Chica' , mutta sen on Olli keksinyt.

Nyt teen jotain järkevää. Moi.

                      526766.jpg