Niin sanoo kuulemma Hannibal Lecter :) Mun on kyllä samaan hengenvetoon sanottava että tykkään elokuvista Uhrilampaat, Hannibal, Punainen lohikäärme. Uusinta, samasta keitosta jatkojalostettua Nuorta Hannibalia en ole nähnyt...vielä. Karmeita tarinoita niissä on mutta Anthony Hopkins on mahtava, Edward Norton jne... Ja vielä tuohon kannibaalisyömiseen, niin professonaali tarjoilija korjaisi vain luut ja kysyisi " Ja maistuiko?" ...Kukahan tuon mulle kertoi? En muista, jossain ravintolakyökissä sen joku sanoi. Hirveetä huumoria...

Thank you linkeistä liittyen asuntojen hakuun, tuttujahan nuo toki jo olivat. Mitään lähikuntasysteemiä en voi alkaa, koska autottomana olisin taas bussien varassa ja ne ei oikein mene yksiin työvuorojen kanssa. Tuskin niitä kovin paljon puolenyön jälkeen menee. Kaupunkibussien alueelle pitää päästä asumaan, muuten on ihan sama vaikka asuisin täällä. Mulla on hakemuksia sisässä ja niitä vahteja yms. Mutta todennäkösesti se menee taas niin et Aamulehteen ilmotus ja sen kautta se kämppä löytyy. En ole vielä hermostunut tai stressaantunut asiasta suuremmin...mutta pelkään pahoin että sekin hetki vielä tulee.

Paulan kommentti tuohon edelliseen postaukseen...niin totta ! Ei mitään sutinaa tai hirveesti sutinaa ! Tiedän tapauksen, että ei ollu yhtäkään miestä ja sit yks kaunis päivä sohvalla istu yksi, puhelimen päässä oli yksi ja yksi soitti ovikelloa :D Eikä tämä ole mikään urbaanilegenda. Joten toivoa on, yksikin riittää. Mä en ole täällä blogissa kauheesti hölpöttänyt näistä asioista, haluan pitää ne ainakin suurimmaksi osaksi omana tietonani. Välillä täällä saattaa vilahtaa jotain aiheeseen liittyvää, tai voi lukea rivien välistä, mutta ei sen enempää. Mutta ei siis mitään erityisempää sutinaa oikeesti. Tarinaa ja mielipidettä aiheesta löytyy ihan hirveesti, mutta ne on tullu paasattua mesessä serkkulikalle jos on tarve ollu niistä puhua. Toki voisin aloittaa blogin tästäkin aiheesta, mutta ei mulla ole aikaa sellaselle ainakaan nyt ja ei oikein innostustakaan... Nimi kyllä olisi :" Tytöt, pojat ja tykkääminen -rakkaus on yhtä helvettiä" Ja eiköhän tuo kertonut jo kaiken oleellisen :D

Kävin kaupas ja kirjastossa. Tietysti mulla ei ollu sitä kirjalistaa mukana, mutta katsoin ne mitkä muistin. Uskokaa tai älkää niin yhtäkään ei ollu hyllyssä !!! Eli hyviä kirjoja ootte ehdottanu kun muutkin niitä lukee :) Onneksi varauksessa on muutama niin pian edes jotain saa luettavaksi. Siinä huokaillessani kirjastontäti sit ehdotti kuvassa olevaa kirjaa ja mä nappasin tuon DVD:n kanssa kun se on aivan älyttömän hyvä, mutta niin traaginen tarina. Mä en muuten tykännyt yhtään Olemisen sietämätön keveys -elokuvasta, edes monen elokuvan pelastaja Juliette Binoche ei tätä pelastanut...

 542217.jpg

Kokeilin sitä pitsiä. No ei tullu ihan mun mieleistä Nallesta, olis pitänyt olla ainakin pienemmät puikot

 542219.jpg

Mutta malli on helppo ja kokeilen uudestaan pienemmillä puikoilla ja eri langasta koska...

 542220.jpg

...tästä langasta alkoi tulee ihan jotain muuta :) Yksi huivi on kummitellut jo kuukausia mulle ja koska mulla ei ole ohjetta niin aattelin et sävellän itte jotain "samantyyppistä". En löytänyt mitään kivaa neulottavaa reunapitsiä ( siis ohjetta), joten teen reunaan palmikon ja virkkaan sit palmikon viereen vielä pitsin ja varmaan toiseenkin reunaan. Tästä nyt voi huomata että lopputulos on kaikkee muuta kuin samantyyppinen mut so ...:) Ja mulla on nyt sitten taas hirvee kasa keskeneräisiä, iiks! Onneksi yksi paita on melkeen valmis, puol hihaa puuttuu, ja muutenkin nää on ihan kiinnostavia projekteja, paitsi aakkospeitto...Mutta näillä eväillä eteenpäin.

Nyt se kotitehtävä, sit suklaakakku, sit telkkaa, moi.