Mantan pieni takki. Teen sitä ylhäältä alas ja lisään joka kierroksella 4 kertaa 2 pylvästä, näkyykin kuvassa että mihin kohtiin. Nyt alko epäilyttään et tuleeko liian pullomallinen, pitäiskö lisätä enemmän? Neljä kertaa neljä?Toisaalta, vauvalla ei oikein hartioita ole ja Manta varsinkin on pieni ja sirpakka

 557082.jpg

Sanokaa viisaammat, mä en tajuu...vai teenkö kylmästi ja puran jos ei sovi päälle.Pitäskö näitä käsitöitä ruveta tekeen ohjeitten mukaan pikkuhiljaa eikä soheltaa itse? Ei kai?

Multa tilattiin nalle ja kaksi korttia. Mulla on jotain ajatuksia mutta ei tarkkaa näkemystä...mutta kiva kuitenkin et mun tuotokset kelpaa.

Töissä meni päivä ihan hirveen nopeesti, ja tänään vielä tuplapalkka, jei! Mä luulen että kun se kämppä löytyy niin tässä rupee oleen asiat mallillaan. Johan ne on viimeiset 10 vuotta ollut enemmän tai vähemmän sekasin :D Kun oikein kovasti teen töitä niin saatan ehkä saada taloutenikin hyvälle mallille. Kyllä tuo työ pitää minut järjissään. On jotenkin tyytyväinen olo kun tulee töistä kotiin, ja sinne lähtee. Ja sitten kun saa vielä oikeeta palkkaa, herranjestas. Kun vaan nyt sama homma jatkuis, olisin supertyytyväinen. Pitää vaan ahkeroida.

Vilkasin blogilistaa ja mikä päivitysbuumi tänään on ollut kun mulla ei päivitetyt blogit mahdu edes yhdelle sivulle ! Katson telkkariohjelma tässä välissä ( ja syön Lidlin parasta tuotetta eli tonnikalapitsaaa ja siihen ketsuppia päälle , nam) ja sitten luen kaikki blogit ja saan valvoakin pikkasen koska kurssi alkaa huomenna vasta ysiltä.

Mutta tosiaan, neuvokaa ihmeessä mitä teen tuon takin suhteen, pliis.

Back later....