Tajusin tuossa juuri että en ole kattonut telkkaa niinku moneen päivään...tiistaina 24 varmaan oli viimesin. Kämppä on ihan hirveen sekasin ja jääkaapissa on vaan kokista. Rempallaan? Kyllä, ei ehdi mitään. Mutta mun mielestä mulla ei oo huomenna kurssia eikä töitä joten ehdin siivoon, käymään kaupas, peseen pyykkiä, lukeen blogeja ja virkkaan. Tänään mulla on illalla mielenkiintonen proggis kun etin sen A4 kokosen lapun missä on ne kurssipäivät...kadonnu sekin perkules jonnekin. Onneksi se on vihree, niin se erottuu näistä muista A4 -lapuista. Mä olen juuri sellanen, hukkaan aina kaikki.

Mun piti kattoa tänä aamuna netistä niitä kaappi/lipasto -systeemejä mutta mitään ole ehtiny...argh. Ja huono omatunto kun kissat joutuu oleen kaiket päivät yksin. Roope jo osoitti mieltään ja pasko hiekkalaatikon ulkopuolelle vaikka siellä on tuliterät hiekat. Eikä se juttele mulle yhtään. Rasmuskin oli tehny pahojaan ja heitelly mun pöydällä olleet askartelukamat lattialle, siinä on Erikeeperiä ja liituja, kuvan ulkopuolella kimalleliimoja ja papereita yms.  En jaksa alkaan siivota nyt.

 599348.jpg 

Nopeesti vielä sellanen juttu et mä ihailen suunnattomasti blogien nimissä käytettyä nokkeluutta, kun on oivallettu joku hauska nimi, mun uusin suosikki on Calamity Kim (Calamity Jane) , joten kysynkin tässä et jos sun blogin nimi ei olis se kun se on, niin mikä se olis? Siis minä itsehän olen käyttänyt huimaa mielikuvitusta kun olen nimennyt omaani :D Leave a commet !

Nyt kyllä myöhästyn bussista, moi!