Palelee. Meillä on lattialämmitys. Eli varpaat on lämpöset mutta sormet kohmeessa, kiva naputella tässä.

Olen neulonut semmosia pakettiin meneviä asioita, joten en voi laittaa kuvia niistä...pari sellasta pientä juttua olen saanut jo tehtyä. Säärystimenrepale on tämmösellä hyvin käteen muotoutuneella puikolla :)

    1075134.jpg

Se on ehkä tarpeeksi pitkä jo. Kun vaan tietäs onko nyt mennyt jo puoli kerää...pitää punnita niin on helpompi arvioida.

Muoriskalta tuli hauska paketti puuhkapalkkaa

    1075133.jpg 

Alla on tyynynliina, siinä on söpöä toiveikasta tekstiä  Love, hugs and kisses :) Sitten tota hyvää teetä, jota olen sekä saanut että ostanut. Muovipussissa on sentin ja kahden sentin kolikot. Vaikka en olekaan mikään numismaatikko niin ostin sillon Ärrältä sen sinisen muovipussin missä oli euroja ja senttejä, mutta muistaakseni ei noita kahta.

Muovipussissa on lisäksi pieniä metallisydämiä missä lukee Made with love. Niistä voi väkertää vaikka kaulakorun jälkeläisensä kaulaan :D Oikeesti mulla on kyllä meneillään pieni askarteluprojekti mihkä nuo sopii hyvin. Sitten sekä kissa- että enkelikortti (kerään enkelikortteja ja kissoja ;) ), jouluisia kirjekuoria jossa on postimaksu maksettu jo valmiiksi, pörrölankaa (haa, oon pyöritellyt pörrökeriä kaupassa että tekisinkö Minjalle pakettiin yhden jutun ja nyt kun lanka tuli näin kotio asti niin pakkohan se on tehdä).

Nuo rinkulat korttien takana on sellasia et ne laitetaan tuikkuun siihen valkosen osan päälle ja tuosta tulee sitten teentuoksua. Hauskoja, en ole missään nähnyt. Pitää laittaa tuikku hurrikaanin sisään ja kokeilla. Mun Casapyyheperheeni sai kans pikkusiskon :)

Ja sitten Tomi Traktori dvd, viisi jännittävää jaksoa...ei parane kattoa kuin päivänvalos. Mulla on jonkinverran lasten videoita, Nalle Puhia ja muuta...en tarkkaan muista kun olen lainannu ne kotipuoleen kun siellä on ollut tuota katsojakuntaa enemmän. Viirun syntymäpäivät olen saanut viimeksi, ja kun kyselin kotona käydes Heinähattu ja Vilttitossu -elokuvaa lainaksi niin Anni on katsonut omansa puhki ja isosisko lupas mulle oman joululahjaksi. Olen nähnyt sen ehkä neljä kertaa ja se on ihana elokuva, lavastus, vaatteet, tarina... Otsikkokin on sieltä lainattu. Mutta Tomia mulla ei ollutkaan joten hauska lisä, kiitos Muoriskalle älyttömän kivasta paketista !

   1075291.jpg

Ostin tänään Kotilieden kun siinä on joululeivonnaisista ja sitten ensi vuoden kalenteri, joka menee kyllä äiskälle, kun se käyttää tollasia seinäkalentereita. Siinä oli ihania joulunamireseptejä mutta on ne varmaan täällä nettisivuillakin niin ei tartte niiden takia sitä itellä pitää. Mietin että nekkuja pitää tehdä ja vois kokeilla tryffeleitäkin...ostetaan sitten alennusmyynnistä isompia kalsareita ;) IIK !!!!

Nyt teen sienipastaa, nam, ja telkan eteen neulomaan. Huomenna ehdin sitten blogikierroksellekin paremmin kommenttien kera, on ollu niin kiiru ettei ehdi muka kirjottaan mitään, mutta sissimässä olen käynyt kuitenkin.

Hyvää tiistai-iltaa.