Mää uskon Villasukka että sun koneessa ei ole viiruksia. Uskon, koska ne kaikki tuntuu olevan täällä :) Kyllä yskii ladatessa ja näin mutta kun tän kerran saa auki, niin kyllä tää sitten pelaa. Kohtalaisesti. Koputan kovasti puuta täällä ettei tää taas crash down. Mun pitää vähän Googlettaa että mitä tän eteen vois vielä tehdä. Musta vaan tuntuu että noiden siivous/torjuntaohjelmien lataus vaan entisestään hidastaa tätä ( pikkusisko tule käymään!!!!! :) ) Plaah.

Keittokomero on ihan hirveen siisti. Muusta kämpästä ei keskustella.

Mun pitäs päällystää ruokapöydän tuolit. Mulla on sellanen ruuvari lainassa sitä varten, ettei tarvi käsin veivaa-veivaa niitä istuimia irti. Mutta on ongelma, ne ruuvit on sellasessa "onkalossa" ja tuossa koneessa se "piikki" ( mistä minä noita termejä tiedän! ) taas on liian lyhyt. Mietin saako sen piikin kaulurin pois. En vielä ole uskaltanut alkaa säätään sen kanssa ( pikkuveli tule käymään! :D )

Olen ihan koukussa siihen vihreeseen Pihin, se on helppoo kuin heinänteko sen neulominen, mutta mä en tiedä tykkäänkä siitä valmiina. No, puretaan sitten.

Kaikki tuntuu kirjottavan blogeissaan suhteestaan sukkiin. Mulla ei sellasta suhdetta ole. Tai on jonkinlainen, vähän niinkuin Kanervalla, tekstiviestisuhde, eli ei kauheen läheinen. Tykkään sukista kyllä, ja osaan neuloa perussukat ja olen neulonut ehkä noin 20 paria kaikkiaan. Mutta se on aina jotenkin tylsää. Mua ei kiinnosta mikkään erityiset ja erilaiset kantapäät ja kavennukset, tai mitkään palmikkopitsimallit ei herätä kutinaa että pakko heti neuloa tuollaset. Mutta tää neuroosi ei yhtään vähennä sitä etten ihailisi tai jopa pidättäisi hengitystä nähdessäni kauniit sukat, raitaset, pitsiset, palmikkoiset tms. sillä toki olisin ihan mielettömän onnellinen jos omistaisin kasan erilaisia villasukkia. Sitä inspiraatiota tehdä niitä ei vain löydy. Se on sääli, sukat on aina tarpeelliset.

 Villasukka ( viittaan suhun näköjään nyt koko ajan :) ) neuloisi vain sukkia jos sais vaan yhtä lajia neuloa, ja kuten siellä jo kommentoin niin olisi melkoisen katkaransuloista jos niin olisi, että sukkia vaan. Voin kuvitella tilanteen, annettais vyyhti kaunista lankaa ja silmissä vilahtelis jo Aquila ja Lumiruusu ja sitten annettas vaan viisi tikkua ja sanottas että no niin Teija, neuloppas sukat ! Argh! Mä  lupaan neuloa tänä vuonna yhdet sukat. Yhdet. Korkeintaan.

Jos en sitten koe jotain herätystä sukkien maailmaan.

Mää siis neulosin huiveja. Tai laukkuja. Mutta ehkä kuitenkin huiveja. Ja jos sais vaan yhtä väriä käyttää niin valkosia. Oisko ne sun sukat Villasukka vihreitä vai punasia? :) Jos tämmönen laki tulis niin mitä tekisitte, ja millä värillä ? Ja nyt sitten ei saa kikkailla minkään pätkärääkätyn kanssa! :) Leave a comment if you wanna.

Lähden kirjastoon palauttaan kasan videoita ja kirjoja. Voisin vähän kertoo mitä leffoja tuli katottua

Sophie Scholl, viimeiset päivät .  En ihmettele että on palkittu elokuva. Tosi rankka katsoa jotenkin, varsinkin kun lopputuloksen tietää. Täällä tarinasta tarkemmin. Suosittelen, jos tämmöset elokuvat kiinnostaa.

Valkoinen masai . Mielettömän hyvä tarina kaikessa arkisuudessaan erilaisten kulttuurien kohtaamisesta. Ihastuin. Haluan katsoa uudestaan, ja lukea myös kirjan. Muutama surullinen kohtaus, mutta hyvin eläväinen tositarina. Suosittelen.

Linnunradan käsikirja liftareille , vanha versio. Uutta versioo vuodelta 2005 en ole nähnyt ja tämän nähtyäni en juuri välitäkään. Mää en tykänny, mutta en mä saanut aikoinaan tätä kirjaakaan luettua.

Pedon sydän
. Tykkäsin, vaikka oli hiukan omituinen. Anthony Hopkins pelasti aika paljon. Pikkukundi oli kanssa hyvä. Äidin vaatteet oli kivat 60 -lukulaiset. Saapi katsoa  mun puolestani.

Tunnit . Miksi katsoin tämän toisen kerran kun en tykännyt ekalla kerrallakaan, kauheeta masentavaa synkistelyä. Tykkään noista naisnäyttelijöistä yleensä mutta nyt ne oli jotenkin verettömiä. Paras elokuva 2002...mutta mä en tosiaan ollu tuomaristossa :) Saapi katsoa jos tykkää, mulle taitaa nämä kaksi kertaa riittää.

Dogma . Joo, mä en tiedä miksi lainasin sen. Ehkä Matt Damonin vuoksi. " Nautittava farssi" ? Epäonnistunut komedia, sanon mää.

Teija von Bagh kuittaa.

Jokaisella työmaalla on pomo. Mun kyökinsiivousta valvottiin oven päältä Nekun toimesta
 
 1408134.jpg

Nyt sitten kirjastoon, ja sitten kotio tikuttaan, moi !